• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

دیدار مشاور ارشد «بشار اسد» با امیرعبداللهیان

  • کد خبر : 25314
  • 01 بهمن 1401 - 22:32
دیدار مشاور ارشد «بشار اسد» با امیرعبداللهیان
وزیر امور خارجه در دیدار مشاور ارشد رئیس‌جمهور سوریه، روابط ایران و سوریه را راهبردی و دارای ابعاد مختلف دانست که با خواست مقامات عالیه دو کشور در مسیر ارتقای هرچه بیشتر در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در دیدار بثینه شعبان مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با وی، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را مناسباتی راهبردی و دارای ابعاد مختلف دانست که با خواست مقامات عالیه دو کشور در مسیر ارتقای هرچه بیشتر در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

بثینه شعبان مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه نیز که در صدر هیئتی برای مشارکت در اولین کنگره زنان تأثیر گذار به کشورمان سفر کرده است، در این دیدار روابط فیمابین دو کشور را ممتاز دانست و توجه به حوزه‌های مختلف روابط خصوصاً در ابعاد فرهنگی و همکاری‌ها در حوزه بانوان بین دو کشور را با اهمیت ذکر کرد.

مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با ارزیابی مثبت از برگزاری موفق کنگره زنان تأثیر گذار در کشورمان، از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی و پیشرفتهای کشورمان در حوزه زنان را ستود.

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در زمینه آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه مناسبات دو جانبه، اوضاع در منطقه و همکاری‌ها بین کشورهای همسایه مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.