• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه

  • کد خبر : 25342
  • 02 بهمن 1401 - 17:25
بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) در محکومیت اقدام اروپا علیه سپاه
بیانیه بسیج کمیته امداد لنجان در محکومیت اقدام پارلمان اروپا درقرار دادن نام‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی منتشر شد.

خباثت سردمداران نظام جنگلی بین الملل در اروپا و دنباله روان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار این بار در قالب تروریسم دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش و بصورت شفاف بر همه ملت شریف ایران محرز و نمایان شد. اروپایی که خود بوجود آورنده دو جنگ جهانی و به خاک و خون کشیده شدن ده ها میلیون انسان و تخریب چند کشور است اکنون داعیه دار مبارزه با تروریسم است.

اروپایی که لکه ننگ استعمار و استثمار کشورهای اسلامی و جهان سوم را تا ابد بر پیشانی خود دارد نباید سخن از مبارزه با تروریسم بزند.ما از کشتار یک میلیون و نیم الجزایری توسط فرانسویان بظاهر متمدن و نگهداری جمجه های بسیاری از آنان در موزه های پاریس نمیگوییم.

ما از جنایتهاو غارت های شیاطین سرخ در هندوستان و بنگلادش و دیگر کشورها به نام بریتانیا دم نمیزنیم. ما از اقدامات غیر انسانی ایتالیایی ها در لیبی و به خاک و خون کشیدن مبارزان و وطن دوستان مسلمان آنجا به رهبری عمرمختار و غارت آن سرزمین لب فرو میبندیم…. اما هنوز نسل کشی مسلمانان در بوسنی و سربرنیتسا در سه دهه قبل توسط صرب های وحشی مورد حمایت کشورهای بزرگ اروپا وآمریکا از یادها نرفته است.

سلاح های شیمیایی اهدایی آلمان به صدام در جنگ ‌تحمیلی و حمله به حلبچه و قتل عام ۵۰۰۰ مردم بی دفاع و بی گناه آن شهردر خاطره ها باقی است و چه بسا مجروحین و جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی هنوز در رنج مسمومیت ها و عوارض آن سلاح های مرگبار دست و پنجه نرم‌مینمایند.

۳۵۰۰۰۰ کشته آنهم به وحشیانه ترین روشها مثل سر بریدن و آتش زدن و زنده به گور کردن و…توسط حیوانات وحشی مورد حمایت اروپاییان به نام داعش فقط در کشور سوریه اتفاق افتاد.

قتل عام میلیون ها انسان در عراق و افغانستان و یمن و فلسطین در همین سالهای اخیر یا مستقیما توسط اروپائیان و یا به حمایت از آنان رخ داده است. قاتلین ۱۷۰۰۰ هموطن ایرانی توسط سازمان‌منافقین خلق اکنون اروپا را ملجا و پناهگاه خود دانسته و در پرتو حمایت های اربابان خود به فساد وفتنه مشغول هستند.

واکنون این اروپا با سوابق تاریک و سیاه خود در حِقد و کینه چهل و سه ساله خود نسبت به انقلاب اسلامی ایران و سبزپوشان پاسدار این انقلاب الهی و در شرایط شکست توطئه های فتنه انگیز مزدوران خود در حوادث و اغتشاشات اخیر و همچنین رسوایی دستگیری و اعدام مهره دانه درشت جاسوسی انگلیس به عقده گشایی واقدام مزورانه در قرار دادن نام بخشی از نیروهای قانونی مسلح کشور عزیز ایران به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم پرداخته است.

سپاهی که در افکار و اذهان ملت شریف ایران کلکسیونی از افتخارات در عرصه های نظامی و دفاعی و علمی و سازندگی و فرهنگی دارد و برای اروپائیان هم ثابت شده است که این سپاه بود که منطقه و حتی اروپا را از شرّ داعش نجات داد. کمیته امدادامام خمینی (ره) این حرکت تنفرآمیز و کینه توزانه را به شدت محکوم‌نموده واز مجامع قانونگذاری و تصمیم گیری جمهوری اسلامی ایران خصوصا مجلس شورای اسلامی درخواست مقابله به مثل و دوری از هرگونه انفعال را داریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.