• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شیشه‌فروش:‌

فعالیت ادارات اصفهان از سر گرفته می‌شود/ ادامه آموزش غیرحضوری در مدارس و دانشگاه‌ها

  • کد خبر : 25381
  • 02 بهمن 1401 - 17:58
فعالیت ادارات اصفهان از سر گرفته می‌شود/ ادامه آموزش غیرحضوری در مدارس و دانشگاه‌ها
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت تمام ادارات و بانک‌های استان از روز دوشنبه سوم بهمن‌ به روال عادی برمی‌گردد و روند آموزش در مدارس و دانشگاه‌های بعضی شهرستان‌ها غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش با اشاره به برگزاری مستمر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان در پی ادامه پایداری جوّ و شرایط آلودگی هوا اظهار کرد: با تصمیم این کمیته، فعالیت تمام ادارات و بانک‌های استان در روز دوشنبه سوم بهمن‌ مطابق روال قبل برقرار، و فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین‌شهر و فولادشهر و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر، نجف‌آباد، کاشان و آران و بیدگل و همچنین شهر سجزی به‌صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش‌دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: امتحانات دانشگاه‌ها مطابق با برنامه قبلی کماکان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند، ازجمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، بانوان باردار و کارکنان زن دارای فرزند زیر شش سال، در روز دوشنبه سوم بهمن‌ به‌صورت دورکار انجام خدمت خواهند کرد.

وی با اشاره به بعضی اقدامات به‌منظور کاهش فعالیت منابع آلاینده هوا اضافه کرد: از واحدهای صنفی و تجاری خواسته شده است تا با کاهش زمان فعالیت خود تا ساعت ۱۸، با کمک به کاهش ترددها و کاهش آلایندگی منابع خودرویی به بهبود شرایط حاضر کمک کنند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: اعلام به‌موقع و دقیق پیش‌بینی‌ها و تغییرات جوّی، پایش مستمر وضعیت شاخص‌های آلودگی هوا و ابلاغ دستورکارهای بهداشت و سلامت توسط ادارات هواشناسی، محیط‌زیست و بهداشت از دیگر مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان است.

وی افزود: تمام مراکز آموزشی مکلف به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی اماکن بدون استفاده و ادارات نیز مکلف به خاموش کردن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از در منزل اجرایی خواهد شد و با جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.