• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محمدی: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است

  • کد خبر : 25473
  • 04 بهمن 1401 - 22:44
محمدی: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است
فرماندار شهرستان لنجان گفت: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی با تفکر الهی بود که رفع محرومیت‌زدایی و خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داد از این رو باید تربیت نیروهای ارزشی و در تراز انقلاب را به عنوان یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه سه شنبه – چهارم دی ماه- در نشست صمیمی با جمعی از بسیجیان بخش فولادشهر رفع مشکلات و چالش‌های شهرستان لنجان را مستلزم ترویج روحیه بسیجی دانست و اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج، این نیروی ارزشی، نقش مهم و راهبردی را در توسعه خدمات به اقشار مختلف جامعه و همچنین ارائه خدمات ارزشمند در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، سازندگی، بروز بلایای طبیعی، بحران کرونا و… داشته و دارد.

وی با بیان اینکه در هر کدام از شهرهای ایران مشکلی پیش بیاید، بسیج و بسیجیان با عملکردی جهادی وارد میدان عمل می‌شوند تا پیش روی شهروندان حل شود، افزود: بسیج و بسیجیان در حوزه‌های مختلف از هیچ کمکی به هم‌نوعان خود دریغ نکرده‌اند و با تمام قوا در میدان حضوری جهادی داشته‌اند و علیرغم اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، این نیروی ارزشی همواره در مسیر توسعه کشور از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه امروز باید از ظرفیت بسیج برای حل چالش‌های پیش روی شهرستان لنجان استفاده شود، تصریح کرد: با توجه به مردمی بودن و گستردگی شبکه بسیج در بین آحاد و اقشار جامعه انتظار می‌رود از ظرفیت این نهاد مقدس در جهت حل مسائل و مشکلات شهرستان لنجان به ویژه ناحیه دو فولادشهر هرچه بیشتر و مؤثرتر استفاده شود. وی ادامه داد: بر اساس گزارشات ارائه شده بسیج شهرستان لنجان اقدامات مؤثری را پیرامون مباحث و معضلات فرهنگی، اجتماعی، دینی، کسب و کار و اشتغال و… به شهروندان ناحیه دو فولادشهر انجام داده و استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج قطعاً می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

محمدی اضافه کرد: چنانچه فرهنگ و تفکر بسیج به درستی در جامعه نهادینه شود، احساس تکلیف و مسئولیت پذیری در بین اقشار مختلف خصوصاً نسل جوان گسترش پیدا می‌کند از این رو باید تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی (ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری درعرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز و کامل یک بسیجی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی با تفکر الهی بود که رفع محرومیت‌زدایی و خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داد از این رو باید تربیت نیروهای ارزشی و در تراز انقلاب را به عنوان یکی از مهمترین رسالت‌های بسیج مورد توجه قرار داد.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است، عنوان کرد: امروز رویکرد جنگ ترکیبی دشمن تغییر باورها و اذهان قشرهای مختلف جامعه خصوصاً نسل جوان است و با توجه به هشدارهای رهبر انقلاب اسلامی در خصوص این جنگ باید در همه بخش‌های کلیدی جامعه از جمله رسانه‌ای، اقتصادی و… هوشیار باشیم.

وی خواستار فعالیت بیشتر بسیج شهرستان لنجان در فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی در بین نسل جوان شد و خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ شناختی نیاز است با ابتکار عمل، سواد رسانه‌ای را در جامعه افزایش دهیم تا این توطئه مستکبران جهان نیز همچون گذشته با شکست سنگین مواجه شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.