• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

پرداخت عوارض روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد

  • کد خبر : 25476
  • 05 بهمن 1401 - 10:45
پرداخت عوارض روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد
شهردار زرین‌شهر گفت: بسته تشویقی عوارض کسب‌وپیشه با هدف اتخاذ سیاست‌های حمایتی برای اصناف و شهروندان و وصول درآمدهای شهرداری در سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات یکی از مهمترین عوامل افزایش بهره‌وری خدمات شهری به‌شمار می‌آید، از این رو پرداخت به موقع عوارض، علاوه بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار برای شهر مسیر دستیابی خطه طلایی ایران به شاخصه‌های توسعه‌یافتگی را هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض و بهای خدمات روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد، افزود: توسعه، عمران و آبادانی خطه طلایی ایران و اجرای موفق پروژه‌های شهری در گرو همکاری و مشارکت شهروندان است، از این رو پیشنهاد شهرداری زرین‌شهر مبنی بر اعمال بسته‌های تشویقی عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱، به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: شفافیت در پرداخت عوارض یکی از ویژگی‌های مهم تعرفه عوارض محلی در سال ۱۴۰۱ شهرداری به شمار می‌آید و آرای صادره از دیوان عدالت اداری، مصوبات هیئت دولت و دستورالعمل‌های صادره از وزارت کشور باید در نگارش و دریافت تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ رعایت شود.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه لایحه بسته تشویقی عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند به تصویب شورای اسلامی زرین‌شهر رسیده و توسط شهرداری قابل اجرا است، گفت: میزان این بسته تشویقی تا بیست‌وپنجم اسفندماه سال جاری ۵۰ درصد است.

وی با بیان اینکه مهلت بهره‌مندی از این فرصت محدود و غیرقابل تمدید است، افزود: این بسته تشویقی با هدف اتخاذ سیاست‌های حمایتی برای اصناف و شهروندان زرین‌شهر و وصول درآمدهای شهرداری در سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.