• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

مبنای بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، توسعه همه‌جانبه زرین شهر

  • کد خبر : 25699
  • 16 بهمن 1401 - 13:00
مبنای بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، توسعه همه‌جانبه زرین شهر
شهردار زرین‌شهر گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بالغ بر یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بوده و براساس واقعیت‌ها پیش‌بینی شده است. لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ افزایش ۴۷ درصدی را نسبت به بودجه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آن جاری و ۵۹ درصد عمرانی است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری‌ها با تمام قوا و به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری، رفع چالش‌ها و نیازهای شهری در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اجتماعی و فرهنگی همواره در بودجه پیشنهادی شهرداری پیش‌بینی و گنجانده می‌شود تا مسیر توسعه شهرهای ایران هموار شود.

وی افزود: توسعه پایدار بدون وجود نقشه‌راه امکان پذیر نیست، از این‌رو بودجه شهرداری زرین‌شهر به عنوان نقشه‌راه سال آینده با در نظر گرفتن رویکردهای کلان برنامه‌ای و بودجه‌ای کشور و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت‌های شهرداری و اسناد فرادستی ناظر بر مسئولیت‌ها و وظایف آنها طبق بند (۱) فصل دوم بخشنامه بودجه، پیش‌بینی‌، تهیه و تنظیم شده است.

شهردار زرین‌شهر شفافیت در بودجه‌ریزی ۱۴۰۲ را یکی از رویکردهای امیدبخش مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: شفافیت عملکرد، پاسخ‌گویی و تأکید بر اولویت‌بندی پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام از جمله مباحثی است که مانند بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری زرین‌شهر ۹۳۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که با تلاش کارکنان خدوم شهرداری و آمار ارائه شده طی ۱۰ ماه ابتدای سال، تحقق ۱۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری زرین‌شهر بالغ بر یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و براساس واقعیت‌ها پیش‌بینی شده است که افزایش ۴۷ درصدی را نسبت به بودجه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد و ۴۱ درصد آن جاری و ۵۹ درصد عمرانی است.

وی گفت: مبنای بودجه سال آینده شهرداری زرین‌شهر توسعه همه‌جانبه شهر با در نظر گرفتن اولویت‌ها است تا بر اساس آن با تمام توانایی و ظرفیت‌های موجود بتوانیم خدمات ارزشمندی را در راستای ارتقای زندگی شهری و توزیع عادلانه خدمات در محلات به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری تقدیم شورای اسلامی شهر شد، افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری زرین‌شهر با حضور شهردار در صحن علنی شورای اسلامی شهر تقدیم نمایندگان مردم شد تا تصمیم‌گیران در خصوص بودجه پیشنهادی بررسی‌های لازم را انجام دهند و در نهایت اعلام نظر کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.