• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بی ادعا و افتاده اما، درخشان و قهرمان

  • کد خبر : 2601
  • 23 مهر 1399 - 16:45
بی ادعا و افتاده اما، درخشان و قهرمان
قهرمان موتورسورای گفت: جوانان ایرانی با اراده قوی خود می توانند پیشرفت کرده و به علایق خود دست پیدا کنند از این رو طی سال های گذشته برنامه‌ام فراتر رفته و به دنبال تحقق اهداف بزرگتری که در سر دارم تلاش می کنم و دوست دارم برای رسیدن به آن ها تلاش کنم.

به گزارش نبض وطن، عرفان موذنی با اشاره به حضور در مسابقه قهرمانی استان اصفهان و انتخابی کشور اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، ۱۸ مهرماه مسابقات موتورکراس کاپ آزاد استان اصفهان در رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان و در کلاس های مختلف در پیست موتورسواری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه بعد از کسب نخستین مقام در مسابقات موتور سواری فصل جدیدی در زندگی‌ام آغاز شد به گونه ای که حالا موتورسواری برای من نه یک رویا، که یک واقعیت ملموس شده است، افزود: با توجه به تمرینات مداوم و بی‌وقفه‌ای که طی سال های گذشته داشتم در این دوره از مسابقات نیز موفق به کسب رتبه نخست شدم.
این قهرمان موتورسورای تصریح کرد: با توجه به علاقه ای که به موتورسورای دارم حضور در مسابقات مختلف برایم جذاب بوده به گونه ای که هر لحظه آن را حس می کنم، می خواهم این عشق و علاقه را گسترده تر کنم و در مسابقات بین المللی هم حضور یافته و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
وی ادامه داد: باید همه دنیا بدانند، جوانان ایرانی با اراده قوی خود می توانند پیشرفت کرده و به علایق خود دست پیدا کنند از این رو طی سال های گذشته برنامه‌ام فراتر رفته و به دنبال تحقق اهداف بزرگتری که در سر دارم تلاش می کنم و دوست دارم برای رسیدن به آن ها تلاش کنم.
موذنی اضافه کرد: زمانی که با موتور پرش می کنی، حس فوق العاده زیبایی به انسان دست می دهد از این رو، می خواهم در زندگی واقعی و دنیای قهرمانی نیز پرش کنم و لذت در اوج بودن را در واقعیات زندگی حس کرده و پرش هایی بیشتر و با ارتفاعات بالاتر انجام دهم.
وی رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را از ورزش های جذاب دانست و عنوان کرد: جوانان علاقه مند به رشته های ورزشی باید به این نکته توجه داشته باشند که برای رسیدن به هدف باید بخواهند و ثابت کنند که می توانند، این که بنشینیم و در فضای مجازی با موتور عکس بگیریم لذتی ندارد، هیجان واقعی و سالم را با فرا گرفتن آموزش های مختلف تجربه کرد و از هیجان های زودگذر و کاذب دوری جست.
این قهرمان موتورسواری خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت موتور سواری شهرستان لنجان نگاه ویژه ای به جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی دارد چراکه جوانانی هستند که عشق به موتور و موتورسواری و حرکاتی آکروباتیک دارند و با حضور در این هیئت می توانند به طور حرفه‌ای این رشته را دنبال کرده و افتخار آفرین شوند.
وی متذکر شد: رشته موتورسورای، رشته ای با جذابیت خاص است و چنانچه از این رشته ورزشی حمایت شود و زیرساختهای لازم آن مهیا گردد قطعا جوانان زیادی که با بی‌احتیاطی در موتورسواری به خودشان و دیگران آسیب می‌رسانند و حتی کشته می‌شوند به این رشته جذب خواهند شد و ثمره آن کاهش تصادفات است و امیدواریم در شهرستان لنجان بیش از پیش به این مسئله پرداخته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2601
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.