• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ذوب‌آهن به وظایف اجتماعی خود عمل کند

  • کد خبر : 2608
  • 03 آبان 1399 - 19:00
ذوب‌آهن به وظایف اجتماعی خود عمل کند
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: قطعاً هیچ کس دنبال تعطیلی کارخانه ذوب آهن نبوده اما انتظار شهروندان این است که ذوب آهن به وظایف اجتماعی خود در برابر آنان در حوزه رفع آلایندگی‌ها عمل کرده و حق همسایگی را ادا کند.

به گزارش نبض وطن، سوده باقری یکی از مسائل و چالش‌های مهم در زرین‌شهر را آلایندگی کارخانه ذوب آهن دانست و اظهار کرد: قطعاً هیچ کس دنبال تعطیلی کارخانه ذوب آهن نبوده اما انتظار شهروندان این است که ذوب آهن به وظایف اجتماعی خود در برابر آنان در حوزه رفع آلایندگی‌ها عمل کرده و حق همسایگی را ادا کند.
وی افزود: بسیاری از صنایع بزرگ در شهرستانی که استقرار دارند پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی را به مرحله اجرا می‌رسانند و انتظار مردم شهرستان لنجان آن بوده که ذوب آهن و فولاد سبا نیز چنین اقداماتی را در زرین‌شهر انجام دهند و همانگونه که در برخی شهرها تاسیساتی مانند ورزشگاه ایجاد می‌شود و کارخانجات در برنامه‌های فرهنگی حضور فعال دارند این سیاست را در شهرستان نیز اجرایی کنند.
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان لنجان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌های بومی شهرستان لنجان اشتغال جوانان آنان در صنایع بزرگ و کوچک فعال در این منطقه است از این رو باید برمبنای قانون جذب نیرو بومی توسط صنایع، برای صنایع همجوار برنامه‌ای در نظر گرفته شود تا شرکت‌های اقماری ملزم به استخدام نیروهای بومی شوند.
وی با اشاره به وضعیت مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر گفت: ساختمان فعلی این مرکز علمی در شأن مرکز شهرستان لنجان و دانشجویان این مرکز نبوده و نیاز است در خصوص حل مشکلات زمینی که در اختیار این مرکز قرار گرفته و تشویق خیرین به مشارکت در ساخت این مرکز اقدام کرد.
باقری خاطرنشان کرد: سینما یکی از مهمترین ابزارهای تأثیرگذار در جامعه است که می‌تواند با پر کردن اوقات فراغت نسل جوان از بروز بسیاری معضلات جامعه جلوگیری کند اما سینمایی در شهر وجود ندارد و این درحالی است که تأثیر عمیق مثبت سینما را بر زندگی مردم و روابط اجتماعی آنان نمی‌توان نادیده گرفت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2608
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.