• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سلیمیان: راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین شهر تسهیل شود

  • کد خبر : 2610
  • 03 آبان 1399 - 18:00
سلیمیان: راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین شهر تسهیل شود
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر گفت:با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تعریف شده در شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات و کاهش بروکراسی اداری شاهد اعلام بار و راه اندازی این مجموعه در کمترین زمان ممکن باشیم.

به گزارش نبض وطن، علی سلیمیان دغدغه‌های شورای اسلامی زرین‌شهر درخصوص مسائل مربوط به شهر را متنوع دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های ناتمام و همچنین مباحث شهرسازی نیازمند برنامه‌ریزی، تدوین طرح و برنامه‌ای قوی برای تحقق است و نباید فراموش کرد بهره‌برداری از پروژه پارکسوار زرین‌شهر و فعالیت ۱۰۰ درصدی شهرک حمل و نقل کالای زرین‌شهر به عنوان یک مطالبه شهروندی است که باید به تححق آن توجه شود.
وی افزود: اجرای پروژه شهرک حمل و نقل زرین‌شهر یکی از پروژه‌های شهرداری است که با مشارکت بخش خصوصی کلید خورد و در آن زمان تبلیغات بسیاری در خصوص این شهرک و ایجاد اشتغال در آن مطرح شد به گونه‌ای که همچنان انتظارات بسیاری از سوی شهروندان در این خصوص وجود دارد.
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: با آغاز فعالیت شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره پنجم جلسات مختلف مدیریت شهری با سرمایه گذاران بخش خصوصی، نماینده شهرستان لنجان، فرماندار شهرستان و نهادهای مرتبط با پروژه شهرک حمل و نقل نیز آغاز شد و در نهایت لایحه متمم این شهرک به شورای اسلامی زرین‌شهر تسلیم شد.
وی ادامه داد: علی رغم برخی مباحث در راستای بهره‌برداری از این پروژه لایحه متمم شهرک حمل و نقل زرین‌شهر به تصویب رسید و در گذشته تنها شاهد دو چندان شدن انتظارات مردم و همچنین صنف کامیون داران از شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر بودیم و به دلیل برخی مباحث استانی همچنان این پروژه به بهره برداری کامل نرسیده و اعلام بار ذوب‌آهن در آن انجام نمی‌شود.
سلیمیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تعریف شده در این پروژه انتظار می‌رود با تزریق اعتبارات و کاهش بروکراسی اداری شاهد اعلام بار و راه اندازی این مجموعه در کمترین زمان ممکن باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2610
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.