• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر؛

لزوم توجه به سمن‌ها در آموزش شهروندی

  • کد خبر : 2611
  • 03 آبان 1399 - 17:02
لزوم توجه به سمن‌ها در آموزش شهروندی
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: سازمان‌های مردم نهاد از بطن جامعه برخاسته‌اند و بر همین اساس می‌توان با استفاده از ظرفیت آنان مشکلات محلات مختلف شهر را به درستی احصا و درپی رفع آنان برخاست.

به گزارش نبض وطن،ژاله مبشری با بیان اینکه برخی گره‌های کور در زرین‌شهر و شهرستان وجود دارد که با همدلی دستگاه‌های اجرایی، مدیریت شهری، فرماندار به عنوان نماینده دولت و نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی حل خواهد شد، اظهار کرد: ما وظیفه داریم به فکر تامین رفاه حال بیشتر شهروندان باشیم اما مشکلاتی چون آلودگی هوا، بیکاری و مسکن همچنان در زرین‌شهر و شهرستان لنجان خودنمایی می‌کند.
وی با اشاره به غفلت از نقش سمن‌ها در توسعه فرهنگ شهروندی، افزود: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مؤثری را در افزایش مشارکت اجتماعی، پیشرفت جامعه و توسعه فرهنگ و حقوق شهروندی دارند اما طی سالیان گذشته آنگونه که شایسته است به این نهادهای مردمی بها داده نشده است.
عضو شورای اسلامی زرین‌شهر با بیان اینکه نیاز است از ظرفیت سمن‌ها برای افزایش مشارکت شهروندان بهره مندشد، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد از بطن جامعه برخاسته‌اند و بر همین اساس می‌توان با استفاده از ظرفیت آنان مشکلات محلات مختلف شهر را به درستی احصا و درپی رفع آنان برخاست.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2611
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.