• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار چمگردان خبر داد:

افزایش ۵۶ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان

  • کد خبر : 26117
  • 02 اسفند 1401 - 8:55
افزایش ۵۶ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان
شهردار چمگردان گفت: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و تدوین و به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی پوربافرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری چمگردان اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری چمگردان به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و تدوین و به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

وی افزود: این بودجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری‌های وزارت کشور، پس از بررسی پیشنهادات کارشناسان و برگزاری جلسات مختلف و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهر و شهروندان، تهیه و تدوین شده است.

شهردار چمگردان با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی بودجه ۱۴۰۲ نسبت به بودجه سال جاری، خاطرنشان کرد: ۶۴ درصد از بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان به پروژه‌های عمرانی و ۳۶ درصد به هزینه‌های جاری شهرداری اختصاص یافته است که براساس آمار بخش قابل توجهی از این اعتبار به پرداخت حقوق و دستمزد اختصاص دارد.

وی ادامه داد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چمگردان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به تصویب رسیده بود که در طی هشت ماه اول سال محقق شد و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال به حدود ۴۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

پوربافرانی اضافه کرد: توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در محلات مختلف شهر و توجه به نیازها و ضرورت‌های شهر چمگردان برای دستیابی به توسعه پایدار شهری از جمله شاخصه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توجه به توسعه صنعت گردشگری از دیگر راهبردهای اساسی در تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ است.

شهردار چمگردان گفت: تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر، احداث ساختمان فرهنگی – هنری جنب گلستان شهدای شهر، تکمیل مجموعه استخر از طریق جذب سرمایه گذار، تکمیل پروژه مسیر خروجی پارک ساحلی و پیگیری و اجرای نهضت ملی مسکن برای اولین بار در شهر چمگردان از جمله پروژه‌های دارای اولویت در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌آیند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.