• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرهنگ محمدی: ظرفیت بسیج در برنامه‌های تحول اداری لنجان به‌کارگیری شود

  • کد خبر : 2615
  • 02 آبان 1399 - 11:00
سرهنگ محمدی: ظرفیت بسیج در برنامه‌های تحول اداری لنجان به‌کارگیری شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: امروزه يكی از مهمترين وظايف بسيج در ادارات و نهادهای مختلف علاوه بر ايجاد فضای خدمت در ادارات ارتقای شأن معنوی کارمندان بسیجی است که موجب الگو سازی در بستر جامعه می شود.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فشارکی در جلسه هم اندیشی فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجایی لنجان ارتقای شأن معنوی کارمندان بسیجی را موجب الگو سازی در بستر جامعه دانست و اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین وظایف بسیج در ادارات و نهادهای مختلف علاوه بر ایجاد فضای خدمت در ادارات ارتقای شأن معنوی کارمندان بسیجی است که موجب الگو سازی در بستر جامعه می شود.
وی بسیج را نیروی استراتژیک نظام دانست و افزود: افزایش انگیزه خدمت در کارکنان خصوصا کارکنان بسیجی ادارات، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده چراکه اگر این مهم به خوبی محقق شود شاهد افزایش تلاش و ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خدا، نگاه به حوایج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی،تلاش برای رفع دغدغه ها و مشکلات ارباب رجوع بدون اعمال تبعیض، نگاه به مسئولیت به عنوان معبدی برای عبادت و فرصتی برای ارائه خدمت و… در سیستم اداری کشور خواهیم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در جنگ ها،زیرساخت های حیاتی به اهدافی برای دشمنان تبدیل می شوند، تصریح کرد: دشمن از هر روشی استفاده می کند تا تفکرات و فرهنگ خود را بر کشور ما تحمیل کند از این رو با اجرای توطئه‌های متعدد به دنبال باعث تخریب زیر ساخت های کشور است،برهمین اساس یکی از وظایف پایگاه های بسیج ادارات حفاظت از ادارات و زیر ساخت های اماکن عمومی در شرایط مختلف است.
وی اضافه کرد: شهدا از بزرگترین و ارزشمندترین داشته‌های خود که همان جانشان بود گذشتند و به حفظ و حراست از کشور و ارزش های انقلاب اسلامی پرداختند از این رو ترویج سبک زندگی و سیره آنها تلاشی برای حفظ میراث معنوی ایران زمین است.
محمدی توجه به بزرگداشت مناسبت‌های ملی مذهبی را مهم دانست و عنوان کرد: اطلاع رسانی خدمات بسیج خصوصا بسیج ادارت به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو می توان با مستندسازی و رسانه‌ای کردن فعالیت‌ های شاخص این نهاد مقدس و همچنین انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌های مختلف در برگزاری مناسبت های ملی مذهبی که ریشه در انقلاب و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دارد امید را در دل مردم زنده نگه داشت.
وی بیان کرد: در حال حاضر نگرانی های بسیاری در خصوص موج سوم شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد از این رو تامین سلامت و بهداشت مردم یک وظیفه و تکلیف مهم به شمار می آید و باید با استفاده از کلیه ابزار و ظرفیت‌های فرهنگی در میدان عمل وارد شد و با تولید محتوای ارزشمند تدوام آموزش و فرهنگسازی را تا شکست کامل کرونا ادامه داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2615
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.