• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ساخت خانه وزنه برداری سده لنجان وعده‌ای که محقق شد

  • کد خبر : 26226
  • 06 اسفند 1401 - 19:00
ساخت خانه وزنه برداری سده لنجان وعده‌ای که محقق شد
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به قولی که درخصوص راه‌اندازی خانه وزنه برداری در سال گذشته به ورزشکاران این رشته داده بودیم خوشبختانه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن و خانه وزنه‌برداری سده لنجان تأمین و در حال حاضر نیز در آستانه تعیین پیمانکار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی در حاشیه مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولان شهرستان لنجان که در ورزشگاه گل‌های شهر چمگردان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از افتخارات شهرستان لنجان وجود پیشکسوتان و استعدادهای خوبی همچون سهراب مرادی، رسول معتمدی، علیرضا معینی و دیگر جوان‌ها و نوجوان‌هایی است که در ورزش وزنه‌برداری مشغول فعالیت هستند و در تلاش هستند تا در آوردگاه‌های مختلف پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

وی با بیان اینکه مدال ایثار همواره بر گردن جانبازان می‌درخشد، افزود: مجاهدت‌های جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و ورزشی الگویی بی نظیر برای نسل جدید کشور است و برگزاری مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولان شهرستان لنجان نیز یادآور این مهم است که این قشر ارزشمند با تمام محدودیت‌های جسمی که با آن مواجه هستند در تلاش هستند تا برای شهرستان و کشور افتخارآفرین باشند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تمام کم مهری‌هایی هم که نسبت‌به ورزش جانبازان و معلول کشور شده این قشر بازهم پرانرژی در مسابقات و آوردگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند و برهمین اساس باید حمایت‌های لازم و جدی از ورزش این قشر انجام شود.

وی با اشاره به روند فعالیت خانه وزنه برداری سده لنجان، گفت: شکوفایی استعدادهای ورزش وزنه برداری در شهر سده لنجان وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است و با توجه به قولی که درخصوص راه‌اندازی خانه وزنه برداری در سال گذشته به ورزشکاران این رشته و مردم داده بودیم خوشبختانه اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن و خانه وزنه‌برداری سده لنجان تأمین شده و در حال حاضر نیز در آستانه تعیین پیمانکار قرار دارد.

رجایی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته سالن ناقصی که در شهر سده لنجان وجود دارد توسعه پیدا خواهد کرد و در این مجموعه رخت‌کن‌های جدید، سرویس‌های مورد نیاز، سکوهای جدید و… ساخته خواهد شد تا طبق وعده‌ای که قبلاً داده بودیم جوان‌ها و نوجوانان با استعداد وزنه‌برداری شهرستان صاحب یک خانه وزنه‌برداری خواهند شد.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم با احداث خانه وزنه برداری شهر سده لنجان و تجهیز آن به مجموعه‌ای مجهز در حوزه ورزش وزنه برداری در کشور مبدل شود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در خصوص ورزش جانبازان از جمله ورزش وزنه‌برداری نیز باید گفت سالن ورزشی که از لحاظ تسهیل رفت‌وآمد و دارا بودن شرایط لازم برای فعالیت جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند وجود ندارد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد فعالان در این حوزه وضعیت سالن‌های نیمه تمامی که در شهرستان وجود دارد را بررسی کرده و یکی از این مجموعه را معرفی کنند تا سال آینده همان‌طور که برای وزنه‌برداری جوان‌ها و نوجوان‌ها اعتباری جذب شد بتوانیم برای جانبازان و معلولان نیز سالن ورزشی ویژه شرایط جسمانی این قشر داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.