• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رجایی: اغتشاش علیه اقتصاد ایران/فراخوان‌های خیابانی به فراخوان‌های اقتصادی تبدیل شد

  • کد خبر : 26233
  • 08 اسفند 1401 - 8:13
رجایی: اغتشاش علیه اقتصاد ایران/فراخوان‌های خیابانی به فراخوان‌های اقتصادی تبدیل شد
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از این‌که دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود در ایجاد ناامنی‌ها در ایران اسلامی ناامید شدند با استفاده از ناامنی‌های خیابانی دست به اقدامی ضد ایرانی زدند و تمام فراخوان‌ها و ناامنی خیابانی را به سمت مسائل اقتصادی هدایت کردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی در جمع خبرنگاران با اشاره نابسامانی قیمت ارز در روزهای خیر، اظهار کرد: در پاییز امسال با سناریوی دشمنان در حوزه مسائل امنیتی کشور اتفاقاتی رخ داد به‌گونه‌ای که شاهد وقوع اغتشاشات و بعضی ناامنی‌های در کف خیابان‌ها بودیم.

وی افزود: بعد از این‌که دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود در ایجاد ناامنی‌ها در ایران اسلامی ناامید شدند با استفاده از ناامنی‌های خیابانی دست به اقدامی ضد ایرانی زدند و تمام فراخوان‌ها و ناامنی خیابانی را به سمت مسائل اقتصادی هدایت کردند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مستکبران فراخوان‌های خیابانی به فراخوان‌های اقتصادی تبدیل شد، تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد خود فروخته که بعضی از حرکات را در کف خیابان‌ها انجام داده و اقدام به ایجاد ناامنی در کف خیابان‌ها کرده بودند این بار برخی حرکت‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شد را در سطح کشور اجرایی کردند و این اقدامات التهاب‌هایی را ایجاد کرد و باعث شد قیمت سکه، طلا و ارز افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: التهابات اقتصادی ایجاد شده روزبه‌روز افزایش پیدا کرد و علتی که باعث این مهم شد جو روانی رسانه‌های بیگانه است که با ترفندهای مختلف در حال القا آن هستند.

رجایی با اشاره به توطئه‌های ماشین دروغ سازی رسانه‌های بیگانه، اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه این بار با طرح ادعاهای دروغ به دنبال القا آن هستند که جمهوری اسلامی در روزهای پایانی عمر خود قرار داشته و چنانچه اموالشان را به سکه و ارز تبدیل نکنند با تغییر حکومت، ریال جمهوری اسلامی دیگر ارزشی نخواهد داشت. و رسانه‌ها با اینگونه فضاسازی‌ها در تلاش هستند تا التهابات را دوچندان کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت طلا و ارز، قیمت واقعی آن نیست، گفت: قیمت طلا و ارز دارای حباب هستند که نشأت گرفته از همه التهابات سیاسی است و متأسفانه آن‌هایی که در ظاهر دلسوز ایران و ایرانی هستند با رفتارهای اشتباه خود و بازی در زمین دشمنان ایران که نه خیرخواه آنها هستند و نه ملت ایران متأسفانه به این التهابات اقتصادی دامن زدند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افت قیمت طلا و ارز قابل پیش‌بینی است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود التهابات موجود به‌زودی فروکش خواهد کرد چراکه قیمت واقعی ارز قیمت امروز بازار نبوده و قیمت واقعی ارز بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است، قیمتی که باید ثبات پیدا کرده و اقتصاد بر روی آن بسته شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از رفتارهای هیجانی در بازار ارز و طلا پرهیز کنند، یادآور شد: قیمت طلا به هیچ عنوان در نرم جهانی و نرم داخلی قیمت فعلی نبوده و قیمت فعلی تنها یک حباب کاذب است و ما نگران هستیم چنانچه اتفاقی رخ داده یا یک فضای سیاسی ایجاد شود این قیمت‌ها به یکباره ریزش پیدا کند و بسیاری از مردم در این قصه دچار آسیب شوند.

رجایی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم به التهاباتی که در فضای اقتصادی کشور ایجاد شده دامن نزنند و تسلیم این فضا نشوند چراکه پیش‌بینی ما این است، در سال آینده تمام التهابات و فضاسازی‌ها فروکش خواهد کرد و به ثبات خوبی در حوزه ارز و طلا دست پیدا خواهیم کرد و فعالان اقتصادی، اصناف و مردم بتوانند به امور زندگی خود برسند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.