• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیشتازان خط مقدم مقابله با کرونا را فراموش نکنیم

  • کد خبر : 2626
  • 14 آبان 1399 - 10:00
پیشتازان خط مقدم مقابله با کرونا را فراموش نکنیم
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: کرونا همه چیز را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار داده و به همه اقشار آسیب‌هایی وارد کرده اما در شرایط سخت امروز نباید پرسنل خدوم بیمارستان شهدای لنجان را به دست فراموشی سپرد.

به گزارش نبض وطن، سوده باقری در نشست با رئیس بیمارستان شهدای لنجان گفت: بیمارستان شهدای لنجان تنها بیمارستان دولتی شهرستان به شمار می اید و این مسئله قطعا مشکلات پیش روی این مرکز درمانی را دوچندان کرده است.
وی افزود: متاسفانه همچنان برخی از شهروندان به این مسئله توجه نداشته و انتظار دارند این بیمارستان دولتی در حد بالایی قدرت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان را داشته باشد و این درحالیست که به جرات می توان گفت بیمارستان شهدای لنجان محل مراجعه بیش از ۸۰ درصد ساکنین شهرستان لنجان است.
وی افزود: براساس نیازسنجی هایی که انجام گرفته است در کنار کمبود تجهیزات بیمارستانی معضلاتی از جمله کمبود نیرو و… در این مرکز درمانی قابل لمس بوده و باید در این خصوص نیز چاره اندیشی شود چراکه روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا سبب خستگی کادر درمانی خصوصا پرستاران شده است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: سالهاست از عمر ساختمان بیمارستان شهدای لنجان می گذرد و با توجه شیوع ویروس کرونا مردم شهرستان بیش از پیش نیازمند خدمات ارائه شده در این بیمارستان هستند از این رو باید بیش از پیش به این مرکز درمانی نگریست و با جذب کمک خیرین و شهروندان دیگر شهرهای شهرستان مشکلات به گونه ای مدیریت شود که چالش های پیش روی این بیمارستان در ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان کاهش یابد.
وی با بیان اینکه ترس از ابتلا به کرونا تعداد مراجعات به بیمارستان را افزایش داده است، ادامه داد: کرونا همه چیز را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار داده و به همه اقشار آسیب‌هایی وارد کرده اما در شرایط سخت امروز نباید پرسنل خدوم بیمارستان شهدای لنجان را به دست فراموشی سپرد چراکه این قشر تاثیرگذار سبک دشواری از زندگی و فعالیت شغلی را در حال تجربه کردن هستند.
باقری اضافه کرد: امیدواریم ریاست جدید بیمارستان شهدای لنجان معوقات این قشر زحمتکش را که در جبهه سلامت پیشتاز هستند دنبال کنند و مسئولان امر به تحقق این مهم کمک لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2626
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.