• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

افق روشن توسعه بیمارستان شهدای لنجان در گروی کسب درآمد پایدار

  • کد خبر : 2628
  • 14 آبان 1399 - 9:40
افق روشن توسعه بیمارستان شهدای لنجان در گروی کسب درآمد پایدار
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: یکی از ظرفیت های مغفول مانده در بیمارستان شهدای لنجان تجاری سازی فضای خیابان باهنر که در اختیار این مرکز درمانی قرار دارد است.

به گزارش نبض وطن، محمد باتوانی در نشست با رئیس بیمارستان شهدای لنجان اظهار کرد: خوشبختانه اعتماد بین شهرداری و بیمارستان شهدای لنجان در دوره پنجم مدیریت شهری افزایش یافته و این مسئله موجب پیشبرد امور و تقویت در مشارکت‌ها شده است.
وی افزود: تعداد قابل توجهی از بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای لنجان از اقشار متوسط جامعه به شمار می آیند و ‌وظیفه ما به عنوان نماینده گان مردم در پارلمان شهری تقویت این مرکز درمانی با تکیه بر ظرفیت های مختلف است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با تاکید بر اینکه بیمارستان شهدای لنجان همچون معابر اصلی شهر در اولویت مدیریت شهری برای فضاسازی و… قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری ها، مشکلات شهرداری زرین شهر نیز زیاد بوده و مسائل مختلفی گریبانگیر این نهاد است،اما مدیریت شهری در حد توان همکاری لازم را با بیمارستان شهدای لنجان داشته و خواهد داشت .
وی یکی از ظرفیت های مغفول مانده در بیمارستان شهدای لنجان را تجاری سازی فضای خیابان باهنر دانست که در اختیار این مرکز درمانی قرار دارد دانست و ادامه داد: چنانچه در سال های گذشته پیشنهادات ارائه شده در خصوص تجاری سازی فضایی مطرح شده مورد توجه قرار گرفته بود قطعا شاهد کسب درآمدی پایدار برای بیمارستان شهدای لنجان بودیم با این حال شورای اسلامی زرین شهر امادگی خود را در این خصوص اعلام کرده و چنانچه این مرکز درمانی در این مسیر گام بردارد مدیریت شهری همراهی لازم را با انان خواهد داشت تا گره ای از مشکلات اقتصادی تنها بیمارستان دولتی شهرستان باز شود.
باتوانی اضافه کرد: ما خادمین مردم در مدیریت شهری زرین شهر وظیفه داریم که شهروندان را در حیطه مسئولیت هایی که بر دوش داریم به حق و حقوقی که سزاوار آن هستند؛ برسانیم و با تعاملات و ارتباطات بین بخشی و فرابخشی در راه پیشرفت همه جانبه شهر به ویژه خدمات رسانی درمانی که جز اولویت های مردم است قدم برداریم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در سطح شهرستان لنجان می توان با راه اندازی یک کار گروه تخصصی در راستای افزایش سلامت شهروندان که زیربنای بسیاری از امور است حرکت های موثری را انجام دهیم که در نهایت منجر به افزایش اعتماد شهروندان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2628
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.