• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توجه ویژه مدیریت شهری زرین شهر به انجام مسئولیت اجتماعی

  • کد خبر : 2630
  • 14 آبان 1399 - 11:12
توجه ویژه مدیریت شهری زرین شهر به انجام مسئولیت اجتماعی
نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه مدیریت شهری زرین شهر به انجام مسئولیت اجتماعی خود توجه ویژه ای دارد، گفت: با توجه به درخواستی که رئیس بیمارستان شهدای لنجان درخصوص کاهش و یا بخشودگی بدهی 640 میلیون تومانی این بیمارستان به شهرداری زرین شهر داشتند قطعا کمک خواهیم کرد که این نگرانی نیز مرتفع شود.

به گزارش نبض وطن، سعید نادی زاده در نشست اعضاء شورای اسلامی زرین شهر با رئیس بیمارستان شهدای لنجان با اشاره به اینکه در گذشته نگاه شهروندان به بیمارستان شهدای لنجان نگاه خوبی نبود، اظهار کرد: در سال های گذشته مردم زرین شهر و دیگر شهرهای شهرستان لنجان نه تنها رضایت چندانی از خدمات ارائه شده در بیمارستان شهدای لنجان نداشتند بلکه همواره از کمبود پزشک عمومی و متخصص، نبود برخی امکانات درمانی و… گلایه‌مند بودند.
وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت خوشبختانه اقدامات خوبی درخصوص رفع مشکلات پیش روی بیمارستان شهدای لنجان و هتلینگ این مرکز درمانی صورت گرفت و با اجرای طرح های توسعه ای خوشبختانه امروز شاهد تغییر نگرش شهروندان و افزایش اعتماد آنان به این بیمارستان هستیم.
نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: بیمارستان شهدای لنجان درصورت اجرایی شدن فازهای مختلف توسعه ای ظرفیت بسیار خوبی را در اختیار دارد تا بتواند به بیماران خدمات شایسته ای را ارائه دهد و قطعا شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در حد توان در کنار این مجموعه قرار خواهند داشت و پیگیر رفع مشکلات این مرکز درمانی خواهند بود.
وی ادامه داد: در گذشته نیز شهرداری زرین شهر با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و همچنین کاهش ترافیک سنگین خیابان باهنر اقدام به ایجاد پارکینگ جدید بیمارستان شهدای لنجان به مساحت پنج هزار متر مربع و با گنجایش بیش از ۱۸۰ خودرو کرد که نتایج قابل قبولی را به همراه داشت.
نادی زاده با بیان اینکه مدیریت شهری زرین شهر به انجام مسئولیت اجتماعی خود توجه ویژه ای دارد، اضافه کرد: با توجه به درخواستی که رئیس بیمارستان شهدای لنجان درخصوص کاهش و یا بخشودگی بدهی ۶۴۰ میلیون تومانی این بیمارستان به شهرداری زرین شهر داشتند قطعا کمک خواهیم کرد که این نگرانی نیز مرتفع شود.
وی ادامه داد: بحث سلامت شهروندان برای اعضاء شورای اسلامی زرین شهر بسیار مهم است از این رو انتظار می رود در کنار حضور خیرین و کمک مدیریت شهری به این مرکز درمانی مسئولان حوزه بهداشت و درمان نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات احصاء شده را مورد بررسی قرار داده و به گونه ای عمل کنند که این چالش ها رفع شود.
نایب رئیس شورای اسلامی زرین شهر عنوان کرد: انداختن بار مشکلات به دوش دیگران هنر نیست و برهمین اساس باید با افزایش همدلی ها ضمن شناسایی مشکلات، مسئولان امر راهکارهای اجرایی رفع مشکلات را نیز ارائه کنند و چنانچه به ظرفیّت‌هایی که در بیمارستان شهدای لنجان وجود دارد توجه شود چشم‌اندازهای روشنی را برای خروج از وضعیّت اقتصادی حاکم بر این بیمارستان دولتی می توان ترسیم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2630

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.