• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اطفای حریق در ویلای باغبادران

  • کد خبر : 2637
  • 23 آبان 1399 - 13:34
اطفای حریق در ویلای باغبادران
شهردار باغبادران از اطفای حریق ویلایی در محله وشمندجان این شهر خبر داد.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی با بیان اینکه حفظ جان و مال شهروندان همواره برای آتش نشانان در اولویت قرار داشته است، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های کاری مدیریت شهری امدادرسانی سریع و به موقع در زمان بروز حوادث است از این رو آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغبادران همواره تلاش کرده در گام نخست با ارائه آموزش های شهروندی و در گام بعد با حضور به موقع در محل حوادث وظایف خود را در خصوص کاهش خسارت‌های مالی و جانی به درستی انجام دهد.
وی با اشاره به وقوع حریق در یک ویلا در محله وشمندجان باغبادران، افزود: این حریق شب گذشته به مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باغبادران اعلام شد و نیروهای امداد و نجات این ایستگاه به محل این حادثه اعزام شدند.
شهردار باغبادران تصرح کرد: نیروهای واحد امداد و نجات آتش نشانی شهرداری باغبادران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته و حریق ویلای مذکور را که به دلیل نشت کپسول گاز به وقوع پیوسته بود اطفا کردند.
وی گفت: یکی از نیروهای آتش نشان با تجهیزات کامل مشغول به اطفا حریق بود که در استخر کنار ساختمان ویلا، به دلیل نبود حفاظ و نرده، سقوط می‌کند و از ناحیه لنگن دچار آسیب دیدگی می‌شود که در نهایت توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.
امینی گفت: حال عمومی آتش‌نشانی که در جریان اطفا حریق شب گذشته دچار حادثه شده بود، رو به بهبودی است.
وی با اشاره به لزوم ایمن سازی استخرهای آب برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک، اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخرهای آب مزارع، باغات و ویلاها باید در جهت ایمن سازی آنها توسط مالکین اقدامات لازم بشود چرا که در سال‌های گذشته شاهد سقوط افراد مختلف خصوصاً کودکان در استخرهای آب کشاورزی در مزارع و باغ‌ها بوده ایم.
شهردار باغبادران عنوان کرد: سال گذشته دو کودک به دلیل سقوط در استخر دچار حادثه شدند که یکی از آنان فوت کرد از این رو نیاز است مالکین ویلاها استخرهای احداث شده در ملک خود را ایمن سازی کنند تا شاهد بروز حوادث مختلف نباشیم.
وی متذکر شد: طی دو هفته گذشته آتش سوزی برگ درختان در بیشه زارها و مزارع باغبادران روزانه ۴ الی ۷ ماموریت را برای آتش نشانان باغبادران در پی داشت که باعث ایجاد فشار کاری شدید به این عزیزان گردیده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=2637
  • نویسنده : حامد سلیمیان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.