• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) بازوان محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

  • کد خبر : 26595
  • 16 اسفند 1401 - 22:12
سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) بازوان محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
شهردار زرین شهر گفت:سربازان گمنام امام زمان (عج) نه تنها در خنثی کردن نقشه‌های تروریستی دشمنان،مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی، جریان تکفیری داعش، دست پروده‌ها استکبار جهانی نقش بی بدیلی را ایفا کرده‌اند بلکه در عرصه‌های مختلف ااجتماعی،سیاسی و فرهنگی نیز تلاش‌های قابل ستایشی را به سرانجام رسانده‌اند.

به گزارش نبض وطن،حسین اسماعیلی احمدی در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت،حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم

امنیّت زیرساخت همه‌ی ابعاد زندگی یک جامعه است.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره چشم و چراغ ملت ایران بوده‌اند به‌گونه‌ای که نه تنها در خنثی کردن نقشه‌های تروریستی دشمنان، مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی، جریان تکفیری داعش، افراد خود فروخته و دست پروده‌ها استکبار جهانی نقش بی بدیلی را ایفا کرده‌اند بلکه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز تلاش‌های قابل ستایشی را به سرانجام رسانده‌‌اند. بی شک رسیدن به توسعه و دستیابی به پیشرفت همه جانبه در زمینه‌های مختلف نیازمند رهبری خردمند و اندیشمند و اقدامات جهادی سربازان گمنام امام زمان و نیروهای نظامی و انتظامی است که الحمدلله سکان ایران اسلامی در دستان توانمند مقام معظم رهبری قرار دارد و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) نیز به عنوان بازوان محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگ و حائز اهمیتی را با پیروی از منویات معظم له در توسعه امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

در شرایطی که دشمنان ایران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود علاوه بر تحریم‌خای ظالمانه و… در مسیر جنگ ترکیبی گام نهاده و بدنبال برهم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی و تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران بودند، با اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) فتنه‌های اخیر مستکبران جهان با شکستی سنگین مواجه شد که تا مدت‌ها حیرت و سردرگمی آنان را به همراه خواهد داشت.

فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت صاحب‌العصر و الزمان (عج) و هفته‌ی بزرگداشت سربازان گمنام آن حضرت، فرصتی را فراهم می‌سازد تا از خدمات این عزیزان در راستای تامین امنیت کشور و ملّت، تقدیر و تجلیل به عمل آید.

اینجانب فرا رسیدن ولادت باسعادت مهدی موعود (عج) و «هفته سربازان گمنام امام زمان» را تبریک گفته و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پیگیری و اجرای سیاست‌های دولت مردمی همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و مؤید به تأیید الهی باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.