• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

ستاد استقبال از مسافران نوروزی چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 26672
  • 18 اسفند 1401 - 10:22
ستاد استقبال از مسافران نوروزی چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد
شهردار چمگردان گفت: با توجه به مصادف شدن عید باستانی نوروز با ماه مبارک رمضان احتمال آغاز سفرهای نوروزی قبل از فرا رسیدن تعطیلات پیش بینی می‌شود از این رو ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهر چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی پوربافرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تکاپوی شهرداری چمگردان برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی، اظهار کرد: شهر ساحلی چمگردان همواره در سال‌های گذشته و در ایام نوروز مقصد گردشگران زیادی از سراسر کشور بوده از این رو مدیریت شهری در راستای افزایش رفاه شهروندان و آسایش مسافران نوروزی و همچنین زیبایی بصری شهر در فصل بهار اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب کند.

وی افزود: در قالب طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله هرس درخت و درختچه، کاشت گل‌های فصلی و درختان زینتی و کندوکوب و کوددهی فضاهای سبز شهری، نظافت عمومی محلات مختلف شهر، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار چمگردان تصریح کرد: ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و اصلاح و اجرای روشنایی معابر شهر، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک سال نو و تهیه سفره هفت‌سین در میادین شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار در این شهر است.

وی ادامه داد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، پوشش نقاط حفاری شده، تعمیر بخش‌های پیاده رو، بازسازی جدول و ترمیم خط کشی معابر از دیگر برنامه‌های عمرانی در راستای استقبال از نوروز است.

پوربافرانی اضافه کرد: آماده باش آتش نشانی، کارکنان خدمات شهری، فضای سبز و خدمات موتوری شهرداری چمگردان در ایام عید نیز از دیگر تدابیر اتخاذ شده است تا شهری ایمن و زیبا داشته باشیم.

وی با اشاره به کاشت هزار و ۵۰۰ نهال در سال گذشته، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال سه هزار اصله نهال در سطح بوستان‌ها و معابر شهر و با هدف توسعه فضای سبز شهر غرس خواهد شد.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: وجه تمایز مراسم درختکاری امسال متبرک شدن ویژه برنامه درختکاری به نام ۶۵ شهید دفاع مقدس شهر چمگردان، شهدای گمنام، شهدای مدافع امنیت، شهدای سلامت و شهروندانی که به دلیل شیوع کرونا جان خود را از دست دادند بود.

وی یادآور شد: با توجه به مصادف شدن عید باستانی نوروز با ماه مبارک رمضان احتمال آغاز سفرهای نوروزی قبل از فرا رسیدن تعطیلات پیش بینی می‌شود از این رو ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهر چمگردان فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26672
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.