• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی:

طی دو سال آینده مشکلی در حوزه بهداشت و درمان این بخش نخواهیم داشت

  • کد خبر : 26678
  • 18 اسفند 1401 - 20:29
طی دو سال آینده مشکلی در حوزه بهداشت و درمان این بخش نخواهیم داشت
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اراده‌ای جهادی که در دولت سیزدهم و همچنین مجموعه مدیران استان و شهرستان در خصوص پاسخ به مطالبات به‌حق مردم وجود داشت در کم‌تر از یک‌سال اعتبارهای اولیه پروژه‌های مصوب تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی در آیین کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران یکی از مطالبات شهروندان این شهر را برخورداری از مرکز درمانی شبانه روزی دانست و اظهار کرد: حدود یک‌سال پیش معتمدین شهر باغبادارن درخواست‌هایی را داشتند که یکی از مهم‌ترین این درخواست‌ها احداث مرکز بهداشتی درمانی جدید بود.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و نگاه دولت مردمی این مطالبه به حق شهروندان به نتیجه رسید و به همت وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان شهرستان لنجان و مدیریت شهری امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم، در کم‌تر از یک‌سال یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهر محقق شد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی سفری که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به شهرستان لنجان داشت به احداث سه مرکز بهداشتی‌درمانی برای شهر باغبادارن و روستاهای کرچگان و صادق آباد و کته‌شور مصوب شد.

وی ادامه داد: با اراده‌ای جهادی که در دولت مردمی سیزدهم همچنین مجموعه مدیران استان و شهرستان در خصوص پاسخ به مطالبات به‌حق مردم وجود داشت در کم‌تر از یک‌سال اعتبارهای اولیه این پروژه‌ها نیز تخصیص پیدا کرد و امیدواریم با کلنگ‌زنی انجام شده عملیات اجرایی آنها نیز در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

رجایی اضافه کرد: مرکز دیگری در روستای چم یوسفعلی وجود دارد که ۹۰ درصد این پروژه توسط خیرین انجام شده و هفته گذشته مذاکراتی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت انجام گرفت و مقرر شد منبع مالی برای اتمام این پروژه معرفی شود، امیدواریم در سفر بعدی این مرکز جامع سلامت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بجز دو منطقه از مناطق روستایی بخش باغبادران تقریباً بستر رفاهی مردم در حوزه بهداشتی و درمانی ایجاد کردیم و در یکی دو سال آینده با افتتاح این مجموعه‌ها مشکلی در حوزه بهداشت و درمان این بخش نخواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی باغبادران به مساحت دو هزار مترمربع در سه طبقه با زیربنای مفید هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال، مرکز خدمات سلامت روستایی کرچگان به مساحت دو هزار متر مربع در یک طبقه و زیربنای ۶۰۰ مترمربع با پیش‌بینی اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و خانه بهداشت روستای کته شور به مساحت هزار متر مربع در سه طبقه با زیربنای مفید ۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث خواهند شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26678

نوشته های مشابه

17آذر
نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است
مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.