• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

عملکرد جهادی مدیریت شهری باغبادران در حوزه بهداشت و سلامت و تحقق مطالبات شهروندان

  • کد خبر : 26680
  • 18 اسفند 1401 - 21:20
عملکرد جهادی مدیریت شهری باغبادران در حوزه بهداشت و سلامت و تحقق مطالبات شهروندان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در خصوص خانه بهداشت محله ملک آباد آمادگی لازم وجود دارد تا تفاهم‌نامه‌ای با خیرین و مدیریت شهری در این خصوص امضا شود چراکه امروز اولویت وزارت بهداشت و درمان بحث خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی پیشگیری است و امیدواریم در این خصوص نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، شاهین شیرانی در آئین کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران سلامت را همچون امنیت حق ملت ایران دانست و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی سلامت را حق مردم می‌داند چرا که وظیفه حاکمیت تأمین سلامت مردم بوده، ولی برای اینکه این کار سنگین به سرانجام برسد باید دولت، خیرین و نهادهای مختلف یکدیگر را یاری کنند.

وی افزود: طی یک‌سال و نیم اخیر دولت مردمی اقدامات متعدد و تأثیرگذاری را علی‌رغم شرایط سخت و جنگ تمام عیار دشمنان همچون تحریم‌های ظالمانه، جنگ ترکیبی و… به سرانجام رسانده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: دشمنان در جنگ ترکیبی افکار نسل جوان را نشانه گرفته و در تلاش هستند واقعیت‌ها را وارونه نشان داده و جای خدمت و خیانت را تغییر دهند از این رو مسئولان باید با عملکرد خود واقعیت‌ها را برای مردم ملموس و ثابت کنند.

وی تحریم‌های دارویی را برگی دیگر از دفتر سیاه مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سخت‌ترین و بدترین نوع تحریم‌ها را علیه مردم ایران اعمال کردند اما به واسطه شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش هستند واقعیت‌ها را وارونه جلوه کنند و این در حالیست که تمام داروهای بیماران خاص و داروهایی که واقعاً نیاز این قشر بوده و کمبود آن منجر به مرگ می‌شود تحریم است.

شیرانی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و سلامت باید جهادی و شبانه‌روزی عمل کرد گفت: بیمارستان بسیار خوبی در شهرستان لنجان احداث خواهد شد البته قرار بود زودتر ساخته شود اما مشکلات اداری اجرای این پروژه فرا منطقه‌ای را به تأخیر انداخته است.

وی اضافه کرد: دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان نصب شده و برای راه‌اندازی آن نیاز به تزریق گاز مخصوصی است و با راه‌اندازی این مجموعه از تردد شهروندان به مرکز استان جلوگیری می‌شود و در رابطه با بحث پزشکان متخصص نیز امسال در توزیعی که انجام شده رشته‌هایی که کم‌تر در شهرستان لنجان استقرار داشتند از ظرفیت اعزام متخصصان استفاده شده تا با استقرار آنان مشکلات پیش روی شهروندان کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به نقش مدیریت شهر و خیرین در حوزه سلامت، عنوان کرد: یکی از ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی حضور پزشکان متخصص در شهرهایی همچون باغبادران، فولادشهر و… است که تحقق این مهم نیازمند کمک خیرین و مدیریت شهری است تا شهروندان برای بهره‌مندی از این خدمات نیاز به سفر به مرکز شهرستان نباشند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه نظام سلامت کشور، خاطرنشان کرد: در خصوص احداث و راه‌اندازی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران نیز باید تلاش شود با سرعت هرچه بیشتر به بهره‌برداری برسد تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان این شهر باشیم.

شیرانی با تقدیر از عملکرد جهادی مدیریت شهری باغبادران در حوزه بهداشت و سلامت و تحقق مطالبات شهروندان در این حوزه یادآور شد: در خصوص خانه بهداشت محله ملک آباد آمادگی لازم وجود دارد تا تفاهم‌نامه‌ای با خیرین و مدیریت شهری در این خصوص امضا شود چراکه امروز اولویت وزارت بهداشت و درمان بحث خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی پیشگیری است و امیدواریم در این خصوص نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26680

نوشته های مشابه

17آذر
نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است
مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.