• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

سلیمانی: تلاش مدیریت شهری باغبادران برای تحقق مطالبات به حق شهروندان ارزشمند است

  • کد خبر : 26737
  • 18 اسفند 1401 - 23:37
سلیمانی: تلاش مدیریت شهری باغبادران برای تحقق مطالبات به حق شهروندان ارزشمند است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: تلاش مدیریت شهری باغبادران برای تحقق مطالبات به حق شهروندان بسیار ارزشمند است و امروز شاهد آن هستیم که با هماهنگی بین دستگاه‌ها زمینه لازم برای حل معضلات پیچیده فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی سلیمانی در آیین کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران هم‌افزایی بین دستگاهی را کلید حل مشکلات شهرهای ایران دانست و اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری باغبادران برای تحقق مطالبات به حق شهروندان بسیار ارزشمند است و امروز شاهد آن هستیم که با هماهنگی بین دستگاه‌ها زمینه لازم برای حل معضلات پیچیده فراهم شده است.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی باغبادران پس از گذشت ۱۵ سال و به دلایل مختلف از جمله روند واگذاری قبلی زمین و یا اصراری که دانشگاه علوم پزشکی بر تأمین مکانی مناسب که دسترسی لازم را برای دسترسی آسان داشته باشد وارد فاز اجرایی نشده و این مسئله به یک مطالبه شهروندی مبدل شده بود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان تصریح کرد: در نهایت پس از جانمایی صورت گرفته با همت فرماندار، نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و اعضاء شورای اسلامی باغبادران و… شاهد کلنگ‌زنی این پروژه مهم در شهر باغبادران هستیم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی در مردادماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کلیدی با عملکرد جهادی در اجرای سیاست‌های تعریف شده توانست در طول یک‌سال و نیم گذشته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

سلیمانی اضافه کرد: مدیریت کرونا یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سلامت به‌شمار می‌آید که این مهم در استان اصفهان به خوبی قابل لمس و مشاهده است به‌گونه‌ای که از آمار فوتی بالای فوتی‌های کرونا در برخی روزها به تعداد یک نفر و روزهای بدون فوتی رسیدیم.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در محرومیت زدایی با طعم سلامت، عنوان کرد: دولت سیزده در توزیع عادلانه سلامت به بیمه رایگان اقشار آسیب‌پذیر ورود پیدا کرد و در بین سه دهک اول بیش‌از ۷ میلیون نفر بیمه شدند از سوی دیگر دولت مردمی به احداث و وراه‌اندازی مراکز خدمات جامعه سلامت نگاه ویژه‌‌ای دارد که ثمره آن افزایش رضایت مردم خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش همکاری بین دستگاهی و همکاری روز افزون خیرین نیک اندیش بتوانیم مشکلات مردم در دسترسی به حوزه بهداشت و سلامت فراهم ‌کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26737

نوشته های مشابه

17آذر
نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است
مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.