• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد:

طرح جمع آوری لاستیک‌های فرسوده درآستانه چهارشنبه پایان سال

  • کد خبر : 26838
  • 23 اسفند 1401 - 16:01
طرح جمع آوری لاستیک‌های فرسوده درآستانه چهارشنبه پایان سال
شهردار زرین شهر گفت: پرسنل و تیم عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی ا اظهار کرد: براساس آمار موجود خوشبختانه زرین شهر طی سال‌های گذشته یکی از ایمن‌ترین شهرهای ایران در چهارشنبه پایان سال بوده و این روز را با کمترین خسارت پشت سر گذاشته اما با توجه به اهمیت جلوگیری از حوادث احتمالی پرسنل و تیم عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: سامانه ۱۲۵ با تمام ظرفیت امروز و امشب به شهروندان خدمات می‌دهد از این رو شهروندان در صورت بروز هرگونه حریق یا حادثه، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت با این سامانه تماس گرفته و مراتب را با ذکر نوع حادثه و نشانی دقیق اطلاع دهند.

شهردار زرین شهر با اشاره به طرح جمع آوری لاستیک‌های فرسوده درآستانه چهارشنبه پایان سال، تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری زرین شهر با هدف جلوگیری از روشن کردن لاستیک‌های فرسوده در معابر و خیابان‌ها در چهارشنبه پایان سال توسط برخی افراد اقدام به جمع‌آوری لاستیک‌های و شاخ و برگ‌های خشک از سطح شهر کردند تا از آلودگی هوا و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به نقش والدین در کاهش حوادث و رفتارهای پرخطر فرزندان در چهارشنبه پایان سال، اضافه کرد: نیاز است والدین در روزهای پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند و آنها را از خطرات استفاده از مواد آتش‌زا آگاه کنند.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: شهرداری زرین شهر همه تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر، برگزاری آموزش‌های چهره به چهره و… آموزش‌های لازم و خاص را به شهروندان ارایه دهد تا آگاهی بخشی مناسب صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت اصول امینی در برپایی جشن چهارشنبه پایان سال به کمک نیروهای شهرداری و امدادی آمده تا این شب را بدون کوچک‌ترین آسیبی سپری کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.