• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد:

تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط در خطه طلایی ایران

  • کد خبر : 26870
  • 25 اسفند 1401 - 8:08
تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط در خطه طلایی ایران
شهردار زرین شهر گفت: ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور شهروندان برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری اینگونه ویژه برنامه‌های فرهنگی به دغدغه فرهنگی شهروندان و افراد دغدغه‌مند پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در مسیر توسعه همه جانبه شهرهای ایران، اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره ششم مدیریت شهری تلاش کرده همزمان با مباحث کالبدی به روح شهر نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد تا هویت محلی در شهر زنده و تقویت شود و شهروندان به محله خود افتخار کنند چراکه ما بر این باور هستیم تحقق این سیاست تحول خدمت را در زرین شهر به همراه خواهد داشت.

وی مهمترین هدف توسعه و مدیریت شهری را بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانست و افزود: شهر همچون موجودی زنده همواره در حال رشد بوده و چنانچه برنامه‌ای راهبردی برای توسعه همزمان فرهنگی و کالبدی شهر وجود نداشته باشد با چالش‌های متعددی رو به رو خواهیم شد.

شهردار زرین شهر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از رویکردهای فرهنگی مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: شهروندان هر روز با شهر زندگی می‌کنند و با خلق و خوی شهر بزرگ می‌شوند از این رو ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از راهکارهای تأثیرگذار در تقویت هویت محلی به‌شمار می‌آید از این رو در مسیر برگزاری ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی گام برداشته شد.

وی با اشاره به تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط در خطه طلایی ایران و افزایش کیفیت زندگی شهروندان، اضافه کرد: ترویج هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی سبب خواهد شد شهرها بیش از پیش فعال و پویا شوند و نشاط و شادابی در بین شهروندان آن افزایش یافته و در نهایت کیفیت محیط زندگی شهری بیشتر نمایان شود.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: شهرداری زرین شهر در تلاش است در مسیر تحول فرهنگی اجتماعی خطه طلایی ایران به آنچه از سخنان رهبر معظم انقلاب استخراج می‌شود، مشرف شویم و اندیشه‌های نظری معظم‌له را با درک صحیح به مرحله اجرا برسانیم.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور شهروندان برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری اینگونه ویژه برنامه‌های فرهنگی به دغدغه فرهنگی شهروندان و افراد دغدغه‌مند پاسخ داده شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.