• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان مطرح کرد:

لزوم رعایت حجاب و حفظ شأن ماه رمضان در شهرستان لنجان

  • کد خبر : 27049
  • 29 اسفند 1401 - 21:46
لزوم رعایت حجاب و حفظ شأن ماه رمضان در  شهرستان لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت:شهروندان شهرها و روستاهای لنجان همچون مسئولان معتقد هستند عفاف و حجاب یکی از عوامل مهم در تحکیم بنیان خانواده است از این رو انتظار دارند همگان با رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را رعایت کنند و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.
حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهرستان لنجان یکی از شهرستان‌های مذهبی استان اصفهان به شمار می‌آید به‌گونه‌ای که مفاهیم عمیق اسلامی همچون عفاف و حجاب، توجه به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و… در این شهرستان همیشه مورد تاکید بوده و رعایت آن در همه شئون اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی نیز دیده می‌شود.
وی تصریح کرد: شهروندان شهرها و روستاهای لنجان همچون مسئولان معتقد هستند عفاف و حجاب یکی از عوامل مهم در تحکیم بنیان خانواده است از این رو انتظار دارند همگان با رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را رعایت کنند و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.
فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: از سوی دیگر به دلیل تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهروندان متدین و مسئولان شهرستان هتک حرمت ماه رمضان با روزه خواری در ملا عام را بر نمی‌تابند و اجازه نخواهد داد در این شهرستان بد حجابی و تظاهر به روزه خواری انجام شود.
خاطرنشان کرد: متصدیان رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود ( به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) می توانند به مسافرانی که روزه دار نیستند خدمات ارائه کنند تا حرمت این ماه عزیز حفظ شود.
لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.