• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

تهیه ۹ هزار بسته فرهنگی نوروزی در زرین شهر

  • کد خبر : 27063
  • 01 فروردین 1402 - 8:00
تهیه ۹ هزار بسته فرهنگی نوروزی در زرین شهر
شهردار زرین شهر گفت: در بسته فرهنگی نوروزی شهرداری زرین شهر نقشه شهر، بروشور گردشگری و راهنمای گردشگران، مسابقات فرهنگی و.... وجود دارد که در آن تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه ۹ هزار بسته فرهنگی نوروزی در زرین شهر، اظهار کرد: در این بسته نقشه شهر، بروشور گردشگری و راهنمای گردشگران، مسابقات فرهنگی و…. وجود دارد که در آن تمام اماکن و جاذبه‌های گردشگری قرار داده شده است.

وی افزود: برای رونق صنعت گردشگری نیاز است، ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و آثار تاریخی، طبیعی و مذهبی شهر به درستی به شهروندان دیگر شهرهای ایران معرفی شود از این رو تلاش شده در این راه از ظرفیت رسانه‌ها و مجازی بهره بگیریم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش شده به‌گونه‌ای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری ایام نوروز تنها مختص به مسافران نوروزی نباشد بلکه شهروندان خطه طلایی ایران به عنوان جامعه هدف مهم این برنامه‌ها هستند که امیدواریم از برنامه‌های پیش بینی شده بیشترین بهره را ببرند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرداری زرین شهر تلاش کرده با رویکردی تخصصی برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و معنوی را در سطح شهر به مرحله اجرا برساند.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: انجام برنامه‌ها و کار فرهنگی باید با برنامه‌ریزی مناسب همراه باشد تا شاهد اثرگذاری آن و افزایش نشاط و پویایی اجتماعی در سطح شهر باشیم، شاید برخی تصور می‌کنند که کارهای فرهنگی پرهزینه بیشتر اثرگذار است و این در حالیست که کارهای کوچک اما مستمر بیش از کارهای بزرگ تأثیرگذار خواهد بود از این رو در مسیر تقویت فرهنگ شهروندی گام برداشته شد.

وی عنوان کرد: امروزه در حوزه‌های مختلف همچون مباحث زیست محیطی، مشکلات ترافیکی و غیره نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم که زبان هنر و تولید فرهنگی می‌تواند بهترین بازخورد را به همراه داشته باشد از این رو بیش از سه هزار بروشور روز طبیعت با محتوایی ارزشمند و مسابقات فرهنگی طراحی و منتشر شد و در کنار آن کیسه‌های پسماند مخصوص خودرو در نظر گرفته شد.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: اقلام فرهنگی یاد شده با هدف اطلاع رسانی مطلوب و به موقع برای برنامه‌ریزی صحیح گردشگران نوروزی و شهروندان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.