• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین‌شهر مطرح کرد:

نقش کلیدی کشتارگاه‌های دام در تأمین گوشت سالم و باکیفیت

  • کد خبر : 27312
  • 06 فروردین 1402 - 11:54
نقش کلیدی کشتارگاه‌های دام در تأمین گوشت سالم و باکیفیت
شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداری در راستای عرضه گوشت بهداشتی به شهروندان و بالا بردن سطح کمی و کیفی فرآیند کشتار، با هماهنگی اداره محیط زیست نسبت به رفع معایب اعلام شده از سوی این اداره و اصلاح شبکه فاضلاب کشتارگاه اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به نقش کلیدی کشتارگاه‌های دام در تأمین گوشت سالم و باکیفیت، اظهار کرد: کشتارگاه‌های دام نقش مهمی را در حفظ سلامت جامعه و تأمین امنیت غذایی شهروندان ایفا می‌کنند از این رو بازسازی و ساماندهی کشتارگاه شهرداری زرین شهر به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری زرین شهر در راستای عرضه گوشت بهداشتی به شهروندان و بالابردن سطح کمی و کیفی بهداشتی با هماهنگی اداره محیط زیست نسبت به رفع معایب اعلام شده از سوی این اداره در خصوص اصلاح شبکه فاضلاب کشتارگاه شهر حرکت کرد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: مطالعات لازم درخصوص کشتارگاه شهر انجام گرفت و با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری در صرفه‌جویی هزینه‌ها واحد عمران و خدمات شهری شهرداری با کمک یکدیگر وارد میدان عمل شدند تا حوضچه‌های هوازی و الکتروموتورهایی که از مدار خارج شده بودند را احیا کنند.

وی ادامه داد: با اجرای پروژه اصلاح شبکه فاضلاب کشتارگاه با هزینه ۵ میلیارد ریال خوشبختانه موفق به اخذ نظر مثبت اداره محیط زیست شدیم و امروز پاسخگویی به نیاز شهروندان در تأمین گوشت کاملاً بهداشتی را شاهد هستیم.

احمدی اضافه کرد: در زمان حاضر کشتارگاه زرین شهر از ضوابط و استانداردهای بهداشتی برخوردار است اما به دلیل اهمیت حفظ امنیت غذایی شهروندان مراحل تکمیل ساماندهی این مجموعه در آینده نه چندان دور اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زرین شهر به عنوان قطب صنعتی، کشاورزی و … استان اصفهان شناخته می‌شود و چنانچه صنایع بزرگ و متوسط فعال در این شهرستان برای تهیه گوشت قرمز مورد نیاز خود از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند، کشتارگاه زرین شهر می‌تواند سهم خوبی در رشد ارزش افزوده و انجام فعالیت‌های منطقه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.