• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لزوم تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار

  • کد خبر : 27370
  • 07 فروردین 1402 - 8:33
لزوم تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار
یک عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: کاهش تورم و رشد تولید تنها کار قوه مجریه نیست و قوای دیگر نیز باید در کنار قوه مجریه و همراه با آن باشند تا ما بتوانیم به هدف آن در کاهش تورم و رشد تولید دست پیدا کنیم.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، جعفر قادری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «کاهش تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ما قوانین مختلفی همچون قانون بهبود فضای کسب و کار قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار همچنین قانون اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را در حوزه تولید داریم که اگر به خوبی اجرا شوند شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: کاهش تورم و رشد تولید تنها کار قوه مجریه نیست و قوای دیگر نیز باید در کنار قوه مجریه و همراه با آن باشند تا ما بتوانیم به هدف آن در کاهش تورم و رشد تولید دست پیدا کنیم. قوه قضاییه می‌تواند با اقدامات به موقع گام‌های موثری در ارتباط با بحث تولید و ایجاد رشد و رونق در این حوزه بردارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی همچون اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نیست و به جای اینکه صرفاً انتقاد کنند باید وارد گود شده و دولت را در بحث کاهش تورم و رشد تولید یاری رسانند.

وی افزود: باید با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان ریسک سرمایه‌گذاری در کشور را پایین آورده و از این طریق زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.