• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

پروژه‌های استراتژیک شهرداری دوباره کلید خوردند

  • کد خبر : 27430
  • 10 فروردین 1402 - 7:00
پروژه‌های استراتژیک شهرداری دوباره کلید خوردند
شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداری بودجه خود را بر مبنای عملیات عمرانی و شاخص تحولی تدوین و تنظیم کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی‌احمدی اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر با آغاز فعالیت در دوره ششم مدیریت شهری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد و بودجه خود را با تکیه بر این سیاست بر مبنای عملیات عمرانی و شاخص تحولی تدوین و تنظیم کرد.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام یک چالش اساسی برای مدیریت شهری زرین‌شهر به‌شمار می‌آمد، اما با عملکرد جهادی کارکنان خدوم و معاونت عمران شهرداری موفق شدیم بسیاری از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان را با صرفه‌جویی در هزینه‌ها به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: به همت واحد امانی و کارکنان شهرداری تنها در یکی از پروژه‌های شهری، چندین میلیارد تومان صرفه‌جویی شد که این نگاه و عملکرد کارکنان قابل تقدیر است.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به کلید خوردن دوباره پروژه‌های استراتژیک شهرداری، تصریح کرد: پروژه‌هایی همچون شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر و شهرک مشاغل کارگاهی پیشرفت بسیار خوبی داشته است، چراکه شرکت‌های باربری که در این شهرک اقدام به خرید زمین کرده بودند با تدابیر اتخاذ شده پس از ۱۶ سال ساخت‌وساز را آغاز کردند و امروز بسیاری از ساختمان‌ها در مرحله پایانی کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با مصوباتی که از شورای اسلامی شهر اخذ شد، زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر از جمله شبکه برق شهرک و مباحث مخابراتی یکی پس از دیگری به مرحله اجرا رسید و این مسئله نوید بخش آن است که این مجموعه در مسیر تعریف شده قرار گرفته است.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به وضعیت پروژه شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر، تاکید کرد: شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی با هدف راه‌اندازی این مجموعه و استقرار مشاغل مزاحم شهری توسط شهرداری اجرا خواهد شد، بر همین اساس در روزهای پایانی سال یکی از پلاک‌هایی که برای انجام این پروژه با مصوبه شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده بود، به فروش رسید.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: پس از به‌روزرسانی برآورد اجرای پروژه شهرک مشاغل کارگاهی، ابتدای سال ۱۴۰۲ آگهی خرید لوازم برقی مورد نیاز پروژه منتشر خواهد شد تا طرح مورد مطالبه شهروندان و اصنافی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده بودند، به نتیجه برسد.

وی گفت: ۳۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی سال ۱۴۰۱ انجام شد و موفق شدیم این مهم را بدون ایجاد بدهی سنگین برای مدیریت شهری به سرانجام برسانیم.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به نگاه برابر، عادلانه و توجه به حقوق شهروندی در اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: پروژه مسقف‌سازی گلستان شهدا، ساماندهی گلستان زهرا و سالن این مجموعه، بازسازی استخر جهان پهلوان تختی، بازسازی معابر، آسفالت معابر و تعداد زیادی از پروژه‌های دیگر شهر سال گذشته به اتمام رسید و امیدواریم این روند در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.