• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر مطرح کرد:

انتخاب مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر در گرداب نگاه سیاسی و برخوردهای سلیقه‌ای

  • کد خبر : 27659
  • 13 فروردین 1402 - 11:02
انتخاب مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر در گرداب نگاه سیاسی و برخوردهای سلیقه‌ای
امام جمعه زرین شهر گفت: طی ماه‌های گذشته نگاه سیاسی و برخوردهای سلیقه‌ای باعث شده انتخاب مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر با چالش جدی مواجه شود و با توجه به حساسیت فعالیت آموزش و پرورش انتظار می‌رود با نگاهی علمی و جهادی به این مسئله پایان داده شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به گلایه شهروندان از سرقت‌های خرد در سطح زرین شهر اظهار کرد: امروز انجام سرقت‌های خرد، سوهان روح شهروندان خطه طلایی ایران شده به‌گونه‌ای که آسایش و آرامش آنها را با مخاطره مواجه کرده است.

وی افزود: گزارش به پلیس و شناسایی سارقان و پاکسازی‌ها توسط مأموران نیروی انتظامی به خوبی انجام می‌شود اما به دلیل اینکه برخوردهای قضائی بازدارندگی لازم در زمینه پیشگیری از سرقت را ندارد، سارقان و برهم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان به خود اجاره جولان در شهر را می‌دهند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: پدیده معتادین متجاهر و سرقت‌های خرد موضوعی است که باید در خصوص آن چاره اندیشی شود و قطعاً برای جلوگیری از معضل رشد فزاینده سرقت‌های خرد که موجب خسارت قابل توجه به اموال عمومی و شهروندان می‌شود باید شاهد هم افزایی بین دستگاه‌های ذیربط باشیم و انتظار می‌رود مسئولان امر به شکل جدی برای درمان این پدیده وارد میدان عمل شوند.

انتخاب مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر در گرداب نگاه سیاسی و برخوردهای سلیقه‌ای

وی با انتقاد از بی توجهی به آموزش و پرورش منطقه زرین شهر گفت: طی ماه‌های گذشته نگاه سیاسی و برخوردهای سلیقه‌ای باعث شده انتخاب مدیر آموزش و پرورش منطقه زرین شهر با چالش جدی مواجه شود و با توجه به حساسیت فعالیت آموزش و پرورش انتظار می‌رود با نگاهی علمی و جهادی به این مسئله پایان داده شود.

باقریان با اشاره به جوسازی عده‌ای در خصوص عدم فعالیت فرهنگی امام جمعه، عنوان کرد: در طول ۲۰ سال گذشته با حمایت شهروندان خطه طلایی ایران اقدامات فرهنگی ارزشمند و کارهای بسیار بزرگی در شهر انجام شده است که اثر این اقدامات در اجرای برنامه‌های فرهنگی – اجتماعی بسیار مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: با حمایت شهروندان موفق شدیم حوزه علمیه خواهران را راه اندازی کرده و خروجی آن نیز تاکنون تربیت بیش از ۳۰۰ طلبه خواهر و حضور مستقیم بیش از ۷۰ طلبه در مدارس شهرستان بوده است.

امام جمعه زرین شهر اضافه کرد: طی مدت گذشته چهار مدرسه صدرا با اقدامات جهادی و بازسازی مکان‌هایی که موفق به در اختیار گرفتن آنها برای تحقق این مهم شدیم در زرین شهر راه اندازی شد، حضور در اردوگاه شهید مطهری و استفاده از ظرفیت بالای این مجموعه برای جذب نسل جوان و خانواده‌های آنها برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و همچنین حضور ده‌ها گروه جهادی و مردمی در اردوگاه برای سامان بخشیدن به مباحث فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای تمام دستاوردهای بزرگ عمرانی انجام شده که نتیجه اینگونه فعالیت‌ها کسب موفقیت در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی بوده است را زیر سوال ببرند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=27659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.