• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد

  • کد خبر : 28299
  • 02 اردیبهشت 1402 - 7:16
رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد
شهردار زرین شهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش ادارات و واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش ادارات و واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر رکورد تحقق بودجه و جذب منابع درآمدی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.

وی افزود: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل از آن، با ۲۸ درصد افزایش تهیه و تدوین شد و علیرغم شرایط بحران اقتصادی که شهرداری‌های شهرهای ایران با آن مواجه هستند شهرداری زرین شهر علاوه بر تحقق کل بودجه، میزان ۶۷ میلیارد تومان نیز مازاد بر بودجه سال افزایش درآمد داشته است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: به پشتوانه این عملکرد، در تحقق درآمد شهرداری بودجه ۱۴۰۲ شهرداری زرین شهر با افزایش ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید که این درصد افزایش در طول سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف تعریف شده در بودجه ۱۴۰۲، تکالیف و وظایف مختلفی برای ادارات و واحدهای شهرداری تعیین شده است، بر همین اساس نیازمند فعالیت جهادی و انقلابی پرسنل شهرداری هستیم تا بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شهرداری زرین شهر محقق شود.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: حضرت علی (ع) فرمودند: فرصت‌ها مثل ابر در گذرند و باید از آنها بهره ببریم، از این رو باید با سرلوحه قرار دادن این حدیث گهربار به‌گونه‌ای عمل کنیم که فرصت خدمت‌گذاری به شهروندان را از دست ندهیم، چراکه فرصت‌ها تکرار شدنی نیستند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی صورت گرفته شهرداری زرین شهر در حوزه‌های مختلف شهرداری به‌روزی بوده و قطعاً چنانچه بر اساس برنامه‌ریزی علمی انجام شده حرکت شود از نظر کسب درآمد، تحقق بودجه و پیشرفت پروژه‌های عمرانی موفق عمل خواهیم کرد.

شهردار زرین شهر دوری از اسراف را یکی از اصول ضروری در مدیریت شهری دانست و گفت: تأمین منابع مالی نقش بسیار مهمی را در اجرای برنامه‌ها و رسیدن به اهداف تعریف شده در شهرداری زرین شهر دارد از این رو باید در نظام اداری از هر گونه اسراف پرهیز کرده و از سرمایه فعلی پاسداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ادارت و واحدهای مختلف شهرداری زرین شهر باید کسب درآمد داشته باشند، بر همین اساس انتظار می‌رود از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و برای تأمین منابع نگاه متنوع‌تری داشته باشند چراکه در حال حاضر بحث جدی مدیریت شهر بحث نقدینگی است.

اسماعیلی احمدی متذکر شد: امیدوارم با اجرای دقیق اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم گام‌های اساسی در مسیر تحقق سیاست‌های تعریف شده در خصوص توسعه همه جانبه خطه طلایی ایران برداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.