• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

در سایه تدبیر، همدلی و همراهی مسئولان شهرستان خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شده است

  • کد خبر : 28483
  • 03 اردیبهشت 1402 - 19:50
در سایه تدبیر، همدلی و همراهی مسئولان شهرستان خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شده است
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری شهردار و شورای اسلامی زرین شهر بزودی مسئله تأمین زمین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در شهرستان لنجان حل خواهد شد که پس از طی فرآیند قانونی بلافاصله این پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین رجایی در نشست با مردم شهرستان لنجان با بیان اینکه در سایه تدبیر، همدلی و همراهی مسئولان شهرستان خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شده است، اظهار کرد: با هم‌افزایی صورت گرفته بین مدیریت اجرایی شهرستان لنجان، بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و… همه در یک مسیر حرکت کرده و دست‌به‌دست هم داده‌ایم و در تلاش هستیم که اتفاقات خوبی را حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال، مباحث زیست محیطی، حوزه سلامت و… در شهرستان لنجان رقم بزنیم.

وی افزود: در مدت گذشته با همکاری همه مسئولان و مدیران شهرستان لنجان کارهای بسیاری در حوزه سلامت انجام شده که بی‌نظیر بوده‌اند و امیدواریم این اقدامات تکمیل شود تا شهروندان در بخش درمان و سلامت مشکلی نداشته باشند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز سوالات بسیاری درخصوص احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان، در شهرستان لنجان در ذهن شهروندان وجود دارد که در پاسخ به این سوال باید گفت براساس پیگیری‌های صورت گرفته و با تکیه بر اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای احداث این بیمارستان در سال گذشته، اجرایی شدن این پروژه قطعی بوده و بودجه قابل توجهی نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرایی شدن آن جذب شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در خصوص تأمین زمین مورد نظر برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در زرین شهر وجود داشت، ادامه داد: زمین مجاور بیمارستان شهدای لنجان که برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده بود در اختیار شهرداری زرین شهر قرار دارد که این مسئله سبب شد تأمین زمین با چالش‌های حقوقی مواجه شود.

رجایی اضافه کرد: با همکاری شهردار و شورای اسلامی زرین شهر و دیگر مسئولان بزودی مسئله تأمین زمین برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در شهرستان لنجان حل خواهد شد و پس از طی فرآیند قانونی و الحاق زمین به بیمارستان شهدای لنجان بلافاصله این پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود تا مردم شاهد اجرایی شدن این پروژه بزرگ و مؤثر در خطه طلایی ایران باشند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از تخریب بخش‌هایی از بیمارستان شهدای لنجان با هدف جلوگیری از بروز اختلال در روند خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان یکی از اهداف ما به‌شمار می‌آید، عنوان کرد: در ایامی که به دنبال حل مشکلات حقوقی تأمین زمین بیمارستان بودیم دست از کار نکشیدیم و موفق شدیم مجوز احداث بیمارستان ۲۸۵ تختخوابی را به بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ارتقا دهیم.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید حدود صد میلیارد تجهیزات بیمارستانی، خاطرنشان کرد: براساس وعده‌هایی که به شهروندان شهرستان لنجان داده بودیم امروز دستگاه MRI در بیمارستان شهدای لنجان مستقر شده و در حال نصب بوده و در هفته‌های آینده خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.