• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر :

شوراهای اسلامی، نماد تجلی خرد جمعی است

  • کد خبر : 28671
  • 09 اردیبهشت 1402 - 23:08
شوراهای اسلامی، نماد تجلی خرد جمعی است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور به دست مردم را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و در دهه‌های اخیر همگان شاهد آن هستند که تشکیل پارلمان شهری تنها با رأی مستقیم مردم تعیین می‌شود.

به گزارش نبض وطن، علی سلیمیان رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی جامه عمل پوشاندن به مردم سالاری دینی است و با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادی از اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور به دست مردم را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و در دهه‌های اخیر همگان شاهد آن هستند که تشکیل پارلمان شهری تنها با رأی مستقیم مردم تعیین می‌شود.

یکی از ویژگی‌های سیاست شهری خوب، مشارکتی بودن آن بوده و ایران اسلامی تنها نهاد محلی مشارکتی است که توان تأثیر بر سیاست گذاری شهری را با تکیه بر پارلمان شهری را به عنوان بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی شهروندان، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی دارد. شوراهای اسلامی شهر و روستا طی چندین دوره فعالیت و با استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی، جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری، مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به جامعه به دست آورده‌اند و یقیناً خدمت بی‌منت به شهروندان عزیز شهرهای ایران در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم در پارلمان شهری است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز تأسیس نهاد مردمی شورا را به اعضای شورای اسلامی شهرهای ایران خصوصاً اعضا شوراهای شهر و روستای شهرستان لنجان که با وظیفه شناسی در حل مشکلات شهروندان تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این بزرگواران عزت و توفیق خدمت خالصانه در ادامه راه و دست یابی به افق تعیین شده مسئلت می‌دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.