• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بررسی خواسته استقلال و سپاهان در سازمان لیگ

  • کد خبر : 28756
  • 12 اردیبهشت 1402 - 13:25
بررسی خواسته استقلال و سپاهان در سازمان لیگ
سازمان لیگ امروز درخواست استقلال و سپاهان برای همزمانی سه هفته پایانی لیگ را بررسی می کند.

به گزارش نبض وطن، باشگاه‌های استقلال و سپاهان طی روزهای اخیر با انتشار اطلاعیه‌هایی، خواستار برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر شده بودند. شب گذشته نیز رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود و او نیز روی این مسئله تأکید کرد که دیدارهای هفته بیست و هشتم تا سی ام باید به صورت همزمان برگزار شود.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ نیز به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده که این درخواست امروز بررسی می‌شود.

مهدی در این خصوص گفت: مشکلات سخت افزاری زیادی وجود دارد که ما را مجبور می‌کند نتوانیم گاهی اوقات بازی‌های همزمان را بیشتر کنیم.

او ادامه داد: با این حال درخواست سپاهان و استقلال برای برگزاری بازی با پرسپولیس در یک روز رسیده است و اتفاقاً همین امروز هم بررسی می‌کنیم. هیچ چیز را نمی‌توانم الان مطرح کنم. بستگی به جلسه‌ای دارد که با نظر و صلاحدید بخش‌های مختلف برگزارکننده فوتبال باشگاهی برگزار می‌شود.

بدین ترتیب باید منتظر خروجی جلسه امروز در سازمان لیگ ماند. پرسپولیس در این هفته و در استادیوم پاس قوامین به مصاف پیکان خواهد رفت و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی پذیرای صنعت نفت خواهد بود، ضمن اینکه سپاهان باید در مسجدسلیمان با نفت روبرو شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=28756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.