• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان اصفهان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 29651
  • 30 اردیبهشت 1402 - 20:06
دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان اصفهان برگزار می‌شود
رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان گفت: تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی می‌توانند آثار برتر خود را برای شرکت در این رقابت رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایسنا، امین کریمیان با اعلام برگزاری دومین جشنواره تخصصی همزمان با ۱۱ تیرماه و روز جهانی ورزشی نویسان، در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه‌ای این قشر و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها و همچنین تاکید بر روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری توسط ورزشی نویسان، اولویت‌هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، تحلیل، یادداشت، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور و چندرسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان تصریح کرد: تمام خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان که در مطبوعات کشوری، استانی و همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

کریمیان خاطر نشان کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول خرداد ۱۴۰۰ لغایت اول خرداد ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید استان منتشر شده باشد.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند ۵ اثر در ۳ بخش ارسال کنند، این در حالی است که آثار بدون نام باید تاییدیه رسانه را داشته باشد. آثار به دبیرخانه جشنواره به همراه مشخصات فرد شرکت کننده ارسال شود.

کریمیان در پایان اضافه کرد: در صورتی که هر بخش کمتر از ۱۰ شرکت کننده داشته باشد، آثار آن بخش داوری نخواهد شد.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار از ۱ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی aipsesesf@gmail.com ارسال کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.