• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

ضرورت توجه به اورژانس برای افزایش توان امدادرسانی در بحران

  • کد خبر : 29663
  • 30 اردیبهشت 1402 - 20:38
ضرورت توجه به اورژانس برای افزایش توان امدادرسانی در بحران
فرماندار شهرستان لنجان گفت: در حال حاضر هفت پایگاه اورژانس در شهرستان لنجان مشغول به خدمت رسانی به شهروندان هستند اما با توجه به وسعت، جمعیت و همچنین قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد چندین استان کشور نیاز است پایگاه‌های اورژانس این شهرستان را افزایش داده تا به دغدغه شهروندان در این خصوص پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع مسئولان شهرستان لنجان تأمین رفاه برای شهروندان در مسکن مهر را یکی از مهمترین نیازها دانست و اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده پروژه‌های مسکن مهر به دلایل مختلف همچنان با مشکلاتی روبه‌رو هستند اما دولت سیزدهم علیرغم پرونده‌ای قطور که از این پروژه برجای مانده در تلاش است به مطالبات شهروندان پاسخ دهد.

وی افزود: در سیاست‌های کلان سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، توجه به نگاه سلامت نگر در همه طرح‌های کلان ملی تأکید شده است از این رو نیاز است در پروژه مسکن مهر فولادشهر نیز به این مهم جامه عمل پوشانده تا به مطالبات شهروندان در حوزه سلامت پاسخ داده شود.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به افتتاح دومین پایگاه اورژانس بخش فولادشهر، تصریح کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ مسکن مهر فولادشهر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در محله ایثار ۴ تجهیز و به بهره‌برداری رسید و فعال شدن این مکان علاوه بر تأثیر روانی و افزایش امید و آرامش شهروندان در سرعت ارائه خدمات و همچنین انتقال بیماران تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این پایگاه در مساحت ۵۰۰ متر و زیر بنای ۱۶۰ متر توسط شرکت عمران فولادشهر احداث و به شهروندان ناحیه دو فولادشهر اهدا شد.

محمدی با اشاره به ضرورت توجه به اورژانس برای افزایش توان امدادرسانی در بحران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت پایگاه اورژانس در شهرستان لنجان مشغول به خدمت رسانی به شهروندان هستند اما با توجه به وسعت، جمعیت و همچنین قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد چندین استان کشور نیاز است پایگاه‌های اورژانس این شهرستان را افزایش داده تا به دغدغه شهروندان در این خصوص پاسخ داده شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29663
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.