• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استقبال رسمی جوکو ویدودو از آیت‌الله رئیسی

  • کد خبر : 29745
  • 02 خرداد 1402 - 10:35
استقبال رسمی جوکو ویدودو از آیت‌الله رئیسی
رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده بود، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور اندونزی قرار گرفت.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس‌جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده است، صبح سه‌شنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین‌المللی جاکارتا شد و از سوی «ذولکیفلی حسن»، وزیر تجارت اندونزی مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با رئیس‌جمهور اندونزی و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه از سوی مقامات دو کشور همچنین دیدار با رئیس اتحادیه آ. سه. آن، رئیس مجلس نمایندگان، رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی و ملاقات و گفت‌وگو با تجار و بازرگانان اندونزی و ایران، بخشی از برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه است.

استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در کاخ مردکا

در ادامه این سفر، «جوکو ویدودو»، رئیس‌جمهور اندونزی در محل کاخ مردکا به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کرد.

در مراسم استقبال رسمی، پس از گرفتن عکس یادگاری رؤسای جمهور ایران و اندونزی، اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور معرفی شدند.

در ادامه رؤسای جمهور دو کشور در محوطه کاخ ریاست‌جمهوری اندونزی و به نشانه صلح و دوستی دو اصله نهال غرس کردند. بلافاصله پس از مراسم استقبال از آیت‌الله رئیسی از سوی رئیس‌جمهور اندونزی، گفت‌وگوی خصوصی رؤسای جمهور دو کشور در ایوان کاخ مردکا انجام شد.

در ادامه مذاکرات دوجانبه هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار شد. پس از این نشست نیز اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه میان ایران و اندونزی به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.