• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

خون‌ سردار عاشورایی حسین قجه‌ای و شیربچه‌های گردان سلمان کلید فتح خرمشهر شد

  • کد خبر : 29793
  • 02 خرداد 1402 - 21:06
خون‌ سردار عاشورایی حسین قجه‌ای و شیربچه‌های گردان سلمان کلید فتح خرمشهر شد
فرماندار شهرستان لنجان به مناسبت فرا رسیدن ۳ خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، پیامی صادر کرد.

به گزارش نبض وطن، در پیام حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است که رزمندگان اسلام با دستان خالی توانستند با ایمان و اتکای خداوند متعال این پیروزی بزرگ را رقم بزنند به‌گونه‌ای که بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) این پیروزی بزرگ را به بهتر شکل تعبیر کرده و فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) نیز در خصوص آزادسازی خرمشهر فرمودند «واقعه آزادی خرمشهر از دور فقط یک حادثه تاریخی است که برای ملت ایران هیجان‌آور و افتخارآمیز است؛ ولی از نزدیک، این قضیه شبیه یک معجزه بزرگ بود»؛ و این سخنان گهربار یادآور رشادت‌های سردار عاشورایی حسین قجه‌ای و شیربچه‌های گردان سلمان است که خون‌شان کلید «فتح خرمشهر» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین افتخارات و موفقیت‌های ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت‌های فرماندهان و سرداران رشیدی چون حاج احمد متوسلیان، شهید حسین همدانی، شهید علی صیاد شیراز ی، شهید حاج احمدکاظمی، شهید محمود شهبازی، شهید حسین قجه‌ای و سایر مردان بزرگی است که خاک ایران را از وجود اشغالگران بعثی پاک کرده و هیمنه استکبار جهانی را درهم شکستند.

اینجانب سالروز حماسه جاویدان و بی‌نظیر آزادسازی خرمشهر را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان شهرستان لنجان تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

بی‌تردید بازخوانی و ترسیم رویداد سرنوشت‌ساز «فتح خرمشهر» برای نسل‌های امروز و آینده این حماسه عظیم را برای همیشه جاودانه خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29793

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.