• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

دود اختلافات به چشم ملی‌پوشان ژیمناستیک می‌رود

  • کد خبر : 30016
  • 06 خرداد 1402 - 13:33
دود اختلافات به چشم ملی‌پوشان ژیمناستیک می‌رود
لغو اعزام تیم جوانان به مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا موجب شده تا منافع این رشته قربانی اختلافات شخصی شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، امیر اعظمی با تایید لغو اعزام تیم ژیمناستیک جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: ملی‌پوشان این رشته در رده‌های سنی قربانی گروکشی برخی از افراد شدند. اسامی تیم باید پیش از خردادماه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شد اما چون ایمیل در اختیار فرد دیگری است عملا این کار انجام نشد. رقابت‌های قهرمانی ژیمناستیک جوانان آسیا اواسط خرداد انجام می‌شود و تیم ایران نیز در آن غایب خواهد بود. البته این مشکل تنها برای تیم جوانان نیست بلکه رده‌های سنی دیگر نیز با آن دست به گریبان هستند.

مدیر تیم ژیمناستیک جوانان افزود: این گونه اختلافات تنها یک قربانی دارد و آن هم ملی‌پوشان این رشته است. تیم جوانان ایران شانس کسب مدال در بخش انفرادی و تیمی قهرمانی آسیا را داشت اما به خاطر خودخواهی برخی افراد نتوانستیم تیم را اعزام کنیم. نمی‌دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. برخی از جوانان ما در سال آخر این رده سنی هستند و با این لغو اعزام یک مدال آسیا را از دست دادند.

اعظمی در خصوص ادامه این اختلافات گفت: از وزارت ورزش و جوانان خواهش داریم که به این داستان ورود کند. نباید ملی‌پوشان این رشته قربانی برخی از اختلافات و گروکشی‌ها شوند. ما مسابقات سال ۱۴۰۲ را از دست دادیم و ممکن است برای ملی‌پوشان در مسیر المپیکی شدن نیز مشکل به وجود بیاید. تاکنون مسابقه‌ای در رده‌سنی جوانان تعریف نشد و ما منتظر هستیم که فدراسیون جهانی این رشته برنامه های احتمالی را اعلام کند.

نیما یعقوبی عضو تیم ژیمناستیک جوانان نیز با گلایه از اختلافات فدراسیون گفت: من تا پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در رده سنی جوانان هستم و این آخرین شانسم برای رسیدن به سکوی آسیای بود که متاسفانه به خاطر اختلاف نظر شخصی از بین رفت. تیم بسیار خوبی مهیای مسابقات قهرمانی آسیا شده بود اما گروکشی‌های شخصی مانع اعزام تیم شد.

وی ادامه داد: تیم ما در جهانی آنتالیا توانست در جمع سه تیم قرار داشتیم و برای نخستین بار به کره جنوبی یکی از قدرت‌های ژیمناستیک آسیا رسیدیم. امید زیادی به مدال برنز تیمی داشتیم اما این شانس به راحتی از دست رفت. در سال آینده مسابقات مصر و پرتغال در پیش است و امیدوارم دیگر شاهد تکرار این مشکل نباشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30016

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.