• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

شور و هیجان شهروندی چاشنی مسابقات والیبال خیابانی

  • کد خبر : 30070
  • 06 خرداد 1402 - 21:49
شور و هیجان شهروندی چاشنی مسابقات والیبال خیابانی
شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین شهر با تکیه بر نقش سازنده ورزش به خصوص ورزش‌های دسته جمعی در رشد اجتماعی و تأمین بهداشت روانی در هفته نکوداشت زرین شهر اقدام به برگزاری والیبال خیابانی کرد تا اوقاتی خوش را برای فارغ شدن خانواده‌ها از خستگی‌های روزمره رقم بزند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی اظهار کرد: در گذشته ورزش محلات به خصوص در رشته‌هایی نظیر والیبال در بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار بود به‌گونه‌ای که نه تنها به گرما و سرما بستگی نداشت بلکه دل‌مشغولی بود که در دل کوچه پس‌کوچه‌های شهر و با حداقل امکانات اما با حضور پرشور نسل جوان دنبال می‌شد.

وی افزود: امروزه به دلایل مختلف ورزش در محلات کمرنگ شده و این مسئله در حالیست که امروز مدیریت شهری در کنار دیگر دستگاه‌های متولی به دنبال تقویت و توسعه ورزش همگانی هستند چراکه ورزش همگانی سبب رشد سلامت و نشاط جامعه، کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین اقشار مختلف شهروندان خواهد شد.

شهردار زرین شهر هفته نکوداشت این شهر را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ سلامت و توسعه ورزش همگانی دانست و تصریح کرد: شهرداری زرین شهر با تکیه بر نقش سازنده ورزش به خصوص ورزش‌های دسته جمعی در رشد اجتماعی و تأمین بهداشت روانی در هفته نکوداشت زرین شهر اقدام به برگزاری والیبال خیابانی کرد تا اوقاتی خوش را برای فارغ شدن خانواده‌ها از خستگی‌های روزمره رقم بزند.

وی ادامه داد: شهرداری زرین شهر زیرساخت‌های لازم همچون آسفالت زمین والیبال، خط کشی، تأمین تور و جایگاه استقرار داور، جوایز تیم‌های اول تا سوم را تأمین کرد تا زمین مسابقات از کیفیت لازم برای برگزاری مناسب باشد.

اسماعیلی احمدی ورزش را یکی از شاخصه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده در این دوره از مسابقات والیبال خیابانی ۹ تیم مردمی در فضای باز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و خوشبختانه طی دو روز گذشته همین مسابقات توانسته شور و هیجان وصف ناپذیری را در بین خانواده‌ها خصوصاً جوانان محله نشین ایجاد کند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی تعریف شده مسابقات والیبال خیابانی هر روز تا ۱۱ خردادماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم با ترویج و برگزاری اینگونه مسابقات به راحتی می‌توان از دل ورزش محلات استعدادهای نخبه را برای پرورش و شکوفایی در این رشته‌ها شناسایی کرد تا بتوانند با حضور و درخشش در عرصه‌های استانی، ملی و بین المللی عناوین مختلفی را برای خطه طلایی ایران کسب کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.