• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سارق محتویات داخل خودروی شهروندان لنجانی دستگیر شد

  • کد خبر : 30228
  • 10 خرداد 1402 - 14:50
سارق محتویات داخل خودروی شهروندان لنجانی دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق محتویات داخل خودروی شهروندان لنجانی در عملیات کارآگان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان لنجان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی آنها موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت متوجه شدند که تمام این سرقت‌ها به یک شیوه انجام شده است. مأموران با جمع‌آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با مشخص شدن هویت اصلی عامل سرقت‌های داخل خودرو، وی در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در یک عملیات ضربتی در منزل خود دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود، در نهایت پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان لب به اعتراف باز کرد و از ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان لنجان پرده برداشت. در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهم سرقت‌های خود را در ساعات اولیه بامداد انجام می‌داد و بیشتر به خودروهای پراید مدل پایین و پیکان که از ضریب امنیتی پائین‌تری برخوردار بودند دستبرد می‌زد، گفت: شهروندان خودروهای خود را در کوچه‌هایی که خلوت، تاریک، کم تردد و فاقد دوربین مداربسته هستند، رها نکنند و برای افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود آنها را به دزدگیر و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.