• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

مرتضوی: جنگ همچنان ادامه دارد و تنها ساحت آن تغییر کرده است

  • کد خبر : 30289
  • 11 خرداد 1402 - 18:31
مرتضوی: جنگ همچنان ادامه دارد و تنها ساحت آن تغییر کرده است
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه امروز جنگ دشمنان در عرصه اقتصاد، فرهنگ و رسانه به مرحله اجرا رسیده است، گفت: اگر اراده‌ای که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و هم‌بستگی و پشتیبانی آن دوران در ساحت‌های دیگر به کار گرفته شود، فتح از آن ما خواهد بود و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنج‌شنبه یازدهم خردادماه _ در جمع نخبگان شهرستان لنجان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در استانداری اصفهان آن است که به اتفاق دستگاه‌های اداری استان اصفهان در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کنیم و پس از بررسی میدانی مباحث و برگزاری جلسات رودررو در بخش‌های مختلف از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم که در نهایت مصوباتی را به دنبال دارد.

وی افزود: جلسه‌ای در حوزه‌های مختلف و مباحث‌های مرتبط با حوزه شهری و روستایی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه اقتصادی با هدف حل و فصل مسائل عمده اقتصادی شهرستان تشکیل می‌شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل استان اصفهان با محوریت شهرستان میزبان جلسه‌ای با نخبگان و مؤثرین شهرستان خواهد بود و نهایت جلسه‌ای در قالب شورای اداری برگزار می‌شود و تمام مباحثی که در برنامه‌های قبل‌از این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است در شورای اداری با حضور دستگاه‌های شهرستان و استان در دستور کار قرار می‌گیرد تا مصوبات خوبی را به‌همراه داشته باشد.

مرتضوی ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات با نخبگان تبادل نظر و گفت‌وگو است، ما به دنبال شنیدن مباحث و صحبت‌های قشر تأثیرگذار و نخبگان هستیم.

وی اضافه کرد: بعضی مواقع فکر می‌کنیم که دنیا با ما سر آرامش دارد در حالی که کشورهای مختلف همچنان پس‌از گذشت سال‌ها از شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند.

جنگ همچنان ادامه دارد و تنها ساحت آن تغییر کرده است

استاندار اصفهان تاکید کرد: مستکبران جهان با گماشتن افرادی در مناطق و کشورهای مختلف به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، در جغرافیایی کشور ما نیز رژیم پهلوی را سرکار آورده بودند و همچون گاوی شیرده داشته‌های ارزشمند کشور را چپاول می‌کردند.

مرتضوی تصریح کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی همچون مقابله با نهضت مردم و حضرت امام خمینی (ره) و جنگ تحمیلی را برای مقابله با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرحله اجرا رساندند تا این نظام نوپا شکست بخورد.

وی ادامه داد: در قالب جنگ تحمیلی که رژیم بعث عراق آن را آغاز کرد، ۴۵ کشور دنیا از آن پشتیبانی کردند و در این پشتیبانی شاهد حضور نیروی انسانی و حمایت‌های مالی از رژیم بعث عراق بودیم.

مرتضوی با بیان اینکه امروز جنگ همچنان ادامه دارد و تنها ساحت آن تغییر کرده است، گفت: جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای ادامه دارد، البته نباید فراموش کرد که مستکبران جهان به خودشان هم رحم نمی‌کنند، پژوهش‌های زیادی در این‌باره انجام شده است که چرا باید در یک‌سال افراد زیادی در آمریکا به ضرب گلوله کشته شوند و یک نفر نمی‌تواند با امنیت در خیابان‌های این کشور قدم بزند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: دنیای غرب با تکیه بر ظرفیت رسانه به دنبال آن است که برای خود امنیت ایجاد کند، از سوی دیگر با تکیه بر جنگ رسانه‌ای امنیت دیگر کشورها را برهم بزنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.