• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حدود ۵۰ مصوبه برای شهرستان لنجان در نظر گرفته شد

  • کد خبر : 30291
  • 11 خرداد 1402 - 20:33
حدود ۵۰ مصوبه برای شهرستان لنجان در نظر گرفته شد
استاندار اصفهان گفت: حدود ۵۰ مصوبه برای شهرستان لنجان در نظر گرفته شده که شامل همه شهرها و روستاهای شهرستان لنجان است، مصوبات در بخش‌های زیرساختی، راه و جاده، مباحث مربوط به شبکه و تامین آب و مباحث مرتبط با کارگاه‌های مزاحم شهری است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سیدرضا مرتضوی با اشاره به برگزاری شورای اداری استان در سفر به شهرستان لنجان، اظهار کرد: امروز با حضور مؤثر دستگاه‌های استان و برنامه‌ریزی خوبی که فرماندار شهرستان لنجان انجام داده بود، سفر استانی به این شهرستان انجام شد و از شب گذشته بعضی از دستگاه‌ها در جلسات پیش‌بینی شده حضور پیدا کردند و مسائلی که در حوزه مباحث زیرساختی و شهری شهرستان وجود داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از ساعت ۶:۰۰ امروز مسئولان دستگاه‌ها در شهرستان لنجان حضور پیدا کردند و به همراه فرماندار و دستگاه‌های اداری از پروژه‌های مختلفی که در شهرهای شهرستان لنجان تعریف شده و مورد بررسی قرار گرفته بود، بازدید میدانی انجام شد تا مباحث مطرح شده از نزدیک مورد تحلیل قرار گیرند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پس از بازدید به عمل آمده جلسه ستاد تسهیل استان در شهرستان لنجان با محوریت موضوعات این شهرستان برگزار شد و تعداد قابل‌توجهی از پرونده‌های فعالان اقتصادی که در بخش‌های مختلف از جمله تسهیلات، مباحث بیمه‌ای و مباحث زیرساختی دچار مشکل بودند در این جلسه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و در حوزه اقتصاد تصمیمات خوبی برای شهرستان اتخاذ شد.

مرتضوی ادامه داد: در بخش دیگری جلسه‌ای با محوریت حوزه عمرانی استان، با حضور شهرداران، شورای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران برگزار و در بخش‌های عمرانی و زیرساختی مصوباتی انجام و پیشنهاداتی ارائه شد.

وی اضافه کرد: در ادامه جلسه‌ای با محوریت مجموعه فرمانداری با حضور معاونت سیاسی استانداری و بنده با نخبگان و مؤثرین فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان برگزار شد و بیش از دو ساعت به صحبت‌ها و نظرات خوبی که آنها درباره بخش‌های مختلف و حوزه‌های فرهنگی، زیرساختی، اقتصادی شهرستان و مباحث هویتی داشتند، گوش فرا داده شد و مدنظر قرار گرفت.

استاندار اصفهان تاکید کرد: حدود ۵۰ مصوبه برای شهرستان لنجان در نظر گرفته شده که این مصوبات شامل حال همه شهرها و روستاهای شهرستان لنجان است، مصوبات در بخش‌های مختلف زیرساختی، راه، جاده، مباحث مربوط به شبکه و تأمین آب و مباحث مربوط به کارگاه‌های مزاحم شهری است که برای شهرستان در بخش‌هایی مورد تصویب قرار گرفت.

مرتضوی گفت: در بخش تأمین مسکن، پروژه‌های توسعه مسکن و نهضت ملی مسکن مصوبات خوبی در جلسه انجام و تلاش شد در بخش‌های دیگر از جمله نوسازی مدارس و بخش‌های فرهنگی راهکارهای لازم برای حل مسائل و مشکلات شهرستان جمع‌بندی شود و با نگاه فرماندار شهرستان لنجان به استان و دستگاه‌های مربوطه به تصویب برسد.

وی افزود: امیدواریم این مصوبات سبب شود که بخشی از مشکلات شهرستان لنجان کاهش پیدا کند و مردم در رفاه و آسایش بیشتری زندگی کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در قالب نرم‌افزاری رصد خواهند کرد تا اجرای مصوبات با تأخیر مواجه نشود، اظهار کرد: قطعاً با زمان‌بندی که برای هریک از این مصوبات در نظر گرفته شده است، انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف اهتمام لازم را داشته باشند تا مصوبات در مهلت مقرر اجرایی شوند و استانداری اصفهان نیز در قالب ستاد سفر و دبیرخانه سفرهای استان به صورت ماهانه مصوبات را رصد کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.