• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۴۹ هزار فرم از سوی صاحبان مشاغل استان اصفهان به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است

  • کد خبر : 30932
  • 28 خرداد 1402 - 10:35
۱۴۹ هزار فرم از سوی صاحبان مشاغل استان اصفهان به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: از مجموع ۱۴۹ هزار فرم بیش از ۱۳۲ هزار فرم ارائه شده از تسهیلات تبصره ۱۰۰ استفاده کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد محاسبات اصناف در این خصوص درست بوده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس مَزیکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خردادماه فصل ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، اظهار کرد: صاحبان مشاغل با فرا رسیدن ایام خردادماه اقدام به ارائه اظهارنامه عملکرد مالی سال خود می‌کنند و تاکنون ۱۴۹ هزار فرم از سوی صاحبان مشاغل استان اصفهان به سازمان ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۴۹ هزار فرم بیش از ۱۳۲ هزار فرم ارائه شده از تسهیلات تبصره ۱۰۰ استفاده کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد محاسبات اصناف در این خصوص درست بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: شرایط تبصره ۱۰۰ به‌گونه‌ای است که مشوق‌های لازم را برای استفاده از این ماده قانونی را برای صاحبان مشاغل دار و افرادی که از این ماده قانونی استفاده می‌کنند نیاز به ارائه اظهارنامه، نگهداری اسناد و مدارک مالی ندارند و در نهایت با تقسیط مالیات قطعی شده اقدام به پرداخت آن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری و بر اساس تدابیر اتخاذ شده درصدهایی از ضرایب تعدیل شده و بخش‌هایی از آنها از گردش‌های مالی بانک‌ها حذف شده‌اند و درمجموع به‌نظر می‌رسد تبصره ۱۰۰ بهتر از تسلیم ارائه اظهارنامه است به‌شرط آنکه فروش صاحبان مشاغل کمتر از ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=30932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.