• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان خبر داد:

دستگیری ۵۳ سارق در لنجان در طرح ذوالفقار

  • کد خبر : 31339
  • 08 تیر 1402 - 15:08
دستگیری ۵۳ سارق در لنجان در طرح ذوالفقار
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: طرح ذوالفقار در شهرستان لنجان از تاریخ یکم تیرماه انجام گرفت و در این طرح ۵۳ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ صادق کاظم‌زاد پیش از ظهر امروز _پنجشنبه هشتم تیرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان به‌شمار می‌آید که پلیس برای این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد.

وی افزود: در همین راستا طرح ذوالفقار با بهره‌گیری از نیروهای ویژه پلیس در شهرستان لنجان آغاز شده که در این طرح رویکرد شناسایی و دستگیری سارقان، کشف اموال مسروقه و برخورد با خریداران اموال مسروقه دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: طرح ذوالفقار در شهرستان لنجان از تاریخ یکم تیرماه انجام گرفت و در این طرح ۹ واحد مرکز خرید متخلف پلمب شد.

وی عنوان کرد: با تلاش بی وقفه پلیس ۵۳ نفر سارق دستگیر شدند و در این دستگیری‌ها بالغ بر ده میلیارد اموال سرقتی شامل تأسیسات برق و مخابرات و همچنین اموال مسروقه از شهروندان کشف شد.

کاظم‌زاد خاطرنشان کرد: در پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان لنجان که در حاشیه زاینده‌رود به مرحله اجرا رسید ۷۶ نفر از معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31339
  • نویسنده : علی اکبر محمودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.