• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهربانی به سبک آرایشگران شهرستان لنجان

  • کد خبر : 31403
  • 10 تیر 1402 - 8:55
مهربانی به سبک آرایشگران شهرستان لنجان
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان گفت:قرارگاه جهادی سردار شهید محمدیار خدادادی با تکیه بر همت جهادی اتاق اصناف و تعدادی از آرایشگران شهرستان لنجان پیرایش کودکان بی‌بضاعت را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، در کنار خبرهای مختلفی که امروزه از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌شنویم، اخبار خوشی نیز در گوشه و کنار شهرستان لنجان شنیده می‌شود که افرادی در گمنامی و بدون هیچ منت و چشم‌داشتی به امر خیر مشغول بوده و مسئولیت اجتماعی خود را در وضع کنونی تنها با هدف نشاندن لبخندی بر لبان همنوعان خود اجرا می‌کنند.

علی امیدی اظهار کرد: امروزه فعالیت‌های جهادی تنها در ساخت خانه محرومان و از این قبیل اقدامات خلاصه نمی‌شود و در بسیاری از مواقع داشتن سرمایه کلانی نیز نیاز نیست تا بتوان دست نیازمندان و درماندگان را گرفت بلکه هر کس در هر شغلی که باشد می‌تواند بخشی از فعالیت خود را معطوف کار خیر کند.

وی افزود: استقبال اصناف شهرستان لنجان از کمک به همنوعان و دستگیری از اقشار کم‌درآمد نشان می‌دهد که نوع‌دوستی در این شهرستان خوشنام همانند گذشته جریان داشته و دستگیری از نیازمندان کماکان در شهرها و روستاهای آن دیده می‌شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: در جامعه ما باید با فرهنگسازی شرایط طوری رقم بخورد که مردم خودشان مشکلات هم‌دیگر را رفع کنند و خوشبختانه شاهد تحقق این مهم در شهرستان لنجان هستیم.

وی عنوان کرد: اگر افراد جامعه بخش کوچکی از زندگی روزمره خود را به روش‌های مختلف صرف امورات خیر کنند بسیاری از مشکلات و کمبودهای فرهنگی و اجتماعی رفع می‌شود برهمین اساس قرارگاه جهادی سردار شهید محمدیار خدادادی با تکیه بر همت جهادی اتاق اصناف و تعدادی از آرایشگران شهرستان لنجان پیرایش کودکان بی‌بضاعت را در دستور کار قرار داد.

امیدی خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه جهادی آرایشگران حاضر به‌صورت رایگان اقدام به اصلاح موی کودکان بی‌بضاعت ساکن در مسکن مهر فولادشهر کردند و نشان دادند جهاد و خدمت رسانی بی منت به محرومان همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.