• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کوهی: باید حق همسایگی کارخانه ذوب آهن با شهرستان لنجان را ادا کنیم

  • کد خبر : 31459
  • 10 تیر 1402 - 21:53
کوهی: باید حق همسایگی کارخانه ذوب آهن با شهرستان لنجان را ادا کنیم
مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن گفت: با تلفیق تولیدی‌ها و تجمیع ظرفیت‌هایی چون مشاغل خانگی و فردی می‌توان مشاغل و ظرفیتی عظیم را خلق کرد بر همین اساس این آمادگی وجود دارد پس از تعیین ظرفیت‌ها و توانایی‌های شهرستان لنجان با در نظر گرفتن مباحث مطرح شده ارتباط خود را بازار شهرستان لنجان تقویت کرده و مرحله به مرحله آن را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی کوهی در نشست با رؤسای اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان لنجان اظهار کرد: حجم خرید محصولات و کالاهای مورد نیاز کارخانه ذوب آهن و پرسنل آن بسیار بالا بوده بر همین اساس خرید‌های این مجموعه به‌صورت تیراژی انجام می‌شود و علاوه بر اینکه قیمت تمام شده کالای خریداری شده دارای اهمیت بوده، کیفیت آن نیز برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پرسنل کارخانه ذوب آهن شرایط بسیار متفاوتی را دارند چراکه بخشی از آنها در کنار کوره ذوبی مشغول فعالیت هستند که دارای بیش از هزار و ۸۰۰ درجه بوده از این رو نیاز است خدماتی که به آنها ارائه می‌شود از کیفیت لازم برخوردار باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های تولید علی‌رغم ظرفیت تولیدی که دارند موفق نشده‌اند نیاز کارخانه ذوب آهن را تأمین کنند، تصریح کرد: یکی از شرکت‌های تولید لبنیات فعال در اصفهان که از ظرفیت تولید خوبی برخوردار است همچنان نتوانسته نیاز پرسنل شرکت سهامی ذوب اهن را تأمین کند بر همین اساس نیاز است تدابیری در شهرستان لنجان اتخاذ شود که با تشکیل شبکه‌ای در حوزه‌های تولید محصولات مختلف بتوانند نیازهای این کارخانه را به‌صورت تیراژ تأمین کنند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف شهرستان لنجان می‌تواند توانایی‌های موجود در شهرستان لنجان را بر اساس محدودیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف از جمله کیفیت، قیمت، تیراژ و… در قالب برنامه ارائه کند تا مشخص شود در چه حوزه‌ای توانمندی وجود دارد، ما نیز بتوانیم بر اساس آمار ارائه شده تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنیم.

کوهی با بیان اینکه معتقد هستیم باید حق همسایگی کارخانه ذوب آهن با شهرستان لنجان را ادا کنیم، عنوان کرد: بنده معتقد به حمایت از کسب و کار خرد هستم چراکه شبکه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ و … دارای پشتوانه مالی قوی هستند و بر همین اساس تاب آوری بیشتری دارند اما روند فعالیت مشاغل خرد وابسته به درآمد روز آنها است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان شهرستان لنجان باید ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند، خاطرنشان کرد: با تلفیق تولیدی‌ها و تجمیع ظرفیت‌هایی چون مشاغل خانگی و فردی می‌توان مشاغل و ظرفیتی عظیم را خلق کرد بر همین اساس این آمادگی وجود دارد پس از تعیین ظرفیت‌ها و توانایی‌های شهرستان لنجان با در نظر گرفتن مباحث مطرح شده ارتباط خود را بازار شهرستان لنجان تقویت کرده و مرحله به مرحله آن را توسعه دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.