• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری افزایش نشاط و جلب رضایت شهروندان است

  • کد خبر : 31547
  • 13 تیر 1402 - 12:04
یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری افزایش نشاط و جلب رضایت شهروندان است
همزمان با فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، شهردار زرین شهر در پیامی از زحمات شهرداران، دهیاران و کارکنان شهرداری‌ زرین شهر قدردانی کرد.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی نوشت:
شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان نهادهای محلی و شهروند محور از مدیریت کلان کشور جدا شدند و قانون وظایفی را با هدف سازمان‌دهی امور مختلف شهرها و روستاها به‌عهده آنان قرار داد از این رو این دو نهاد عمومی دارای جایگاه وی‍‍ژه‌ای در سطح مدیریت شهری و روستایی هستند چراکه مجموعه فعالیت‌های شهرداری‌ها و دهیار‌ی‌ها به‌دلیل ارتباط تنگاتنگ با زندگی روزمره شهروندان به‌طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است و شاید از این حیث دستگاهی نظیر آنها وجود نداشته باشد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهاردهم تیرماه را به عنوان «روز شهرداری ها و دهیاری ها» نامگذاری کرد تا به این بهانه آحاد شهروندان با سیاست‌ها، برنامه‌ها،عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها آشنا شوند و به این واسطه شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی، امیدبخشی و از همه مهم‌تر افزایش نشاط اجتماعی در شهرهای ایران باشیم.

شهرداری زرین شهر در دوره ششم مدیریت شهری با تکیه بر ظرفیت پرسنل خدوم خود به عنوان پشتوانه‌های اصلی و اساسی این نهاد مردمی در تلاش بوده ضمن شتاب دادن به برنامه‌ها و بالا بردن کیفیت آنها در مسیر شفاف‌سازی، انضباط مالی و مدیریت کنترل پروژه، تقویت مشارکت شهروندان در تصمیمات، توجه به امور فرهنگی در چارچوب دین و ولایت با خروجی فرهنگ علوی و ایثار شهادت گام بردارد و طی مدن گذشته در این مسیر از همه پتانسیل‌های سازمانی برای ارائه خدمت جهادی و بی‌منت به شهروندان استفاده شده است تا همه اقدامات مجموعه مدیریت شهری به سمتی سوق داده شود که شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر احساس خوشایندی در محیط شهری داشته باشند و تعلقات خاطر و آسایش آنها تامین گردد.

اینجانب فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاری‌های ایران اسلامی خصوصا خانواده شهرداری زرین شهر تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و دوام توفیقات دست اندرکاران کوشا و پرتلاش این حوزه را از درگاه ایزد منان خواستارم. امید که با تلاش و پشتکار شما عزیران، شاهد اعتلای خطه طلایی ایران بوده و در این راستا الگوساز برای دیگر شهرهای ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.