• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

عید غدیر، مسیر یگانه تعالی بخشی امت اسلامی را ترسیم کرد

  • کد خبر : 31639
  • 15 تیر 1402 - 16:52
عید غدیر، مسیر یگانه تعالی بخشی امت اسلامی را ترسیم کرد
شهردار زرین شهر گفت:عید غدیر؛ عید اکمال دین، اتمام نعمت، تداوم خط نبوت و رسالت و از وقایع اثرگذار و بی نظیری است که با حماسه آفرینی‌های پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
عید غدیر؛ عید اکمال دین، اتمام نعمت، تداوم خط نبوت و رسالت و از وقایع اثرگذار و بی نظیری است که با حماسه آفرینی‌های پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به نمایش درآمد و با پایه گذاری نظامی ولایی، مسیر یگانه تعالی بخشی امت اسلامی را ترسیم کرد و پیوند میان نبوت و امامت باعث گردید تا بشریت در طول تاریخ از چشمه جوشان ولایت و امامت بهره‌مند شود. عید سعید غدیر همانند عید قربان و عید فطر از ایام‌اللّه محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که این عید سعید را سرچشمه همه‌ی خوبی‌ها و افضل الاعیاد می‌دانند و پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) در خصوص این عید می‌فرمایند: روز غدیر خم برترین عیدهای امت من است و آن روزی است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید.

اینجانب سال‌روز اکمال دین مبین اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) را به جمیع حق‌طلبان در سراسر گیتی و آحاد ملّت ایران اسلامی خصوصاً شهروندان خطه طلایی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان مسئلت دارم به همه ما قدرتی عطا کند تا با عشق ولایی و با تمسک راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، سختی‌ها بر ما آسان شود. امیدوارم در این عید فرخنده با بهره‌گیری از برکات معنوی و اجتماعی آن بتوان چهره راستین اسلام ناب محمدی (صلی اله علیه و آله) را مبتنی بر کرامت انسان و نوعدوستی در پرتو خداجویی، به جهانیان عرضه کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.